ویزای مهاجرت سرمایه گذارای انگلیس - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

ویزای مهاجرت سرمایه گذارای انگلیس

بدون دیدگاه

ویزای مهاجرت سرمایه گذارای به انگلیس

مهاجرت سرمایه گذارای انگلیس

قوانین مهاجرت انگلستان برای جذب سرمایه گذاران ، کارآفرینان و افراد با استعداد تنظیم شده است. تغییرات اخیر باعث شده است که انگلستان مهاجرت برای کارگران بسیار ماهر و برخی دیگر از گروه های مهاجرت را آسن تر کند. بنابراین ، برای افراد ثروتمند ، یکی از بهترین گزینه ها برای واجد شرایط بودن مرخصی برای ماندن در انگلیس ، ویزای Tier 1 Investor است.

رده سرمایه گذاران به این منظور طراحی شده است که افراد ثروتمندی که سرمایه گذاری قابل توجه مالی در انگلستان انجام می دهند ، می توانند از انگلیس اجازه ورود به عنوان سرمایه گذار را در ردیف 1 دریافت کنند. متقاضی باید حداقل 2 میلیون GBP در انگلیس سرمایه گذاری کند.

گروه Tier 1 Investor دارای کمترین زمان پردازش درخواست مهاجرت سرمایه گذاران در بین کشورهای G8 است و دارای معیارهای ورود بسیار عینی ، با نتیجه قابل پیش بینی است.

 

معیارهای ویزای مهاجرت سرمایه گذاران انگلستان

این معیارها مشخص می کند که متقاضی باید نشان دهد که پول خود را تحت کنترل خود در یک موسسه مالی تحت نظارت دارند که مبلغ آن کمتر از 2 میلیون پوند نیست.

فرد باید به مدت پنج سال در انگلیس از طریق سرمایه سهام انگلیس یا سرمایه وام در شرکتهای فعال و تجاری ثبت شده در انگلیس (غیر از شرکتهایی که عمدتا در سرمایه گذاری در املاک مشغول به کار هستند) سرمایه گذاری کند. سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی و شرکت های خارج از کشور مجاز نیست.

متقاضی نیازی به نشان دادن تجربه تجارت یا توانایی صحبت انگلیسی ندارد. برخی از اتباع (چینی ، نیجریه ای ، روسی و غیره) لازم است قبل از ارسال درخواست خود ، آزمایش سل را انجام دهند. سرمایه گذاران مجاز به استخدام سودمند تحت این ویزا یا گذراندن دوره تحصیل در انگلستان هستند.

انگلیس انتظار دارد که سرمایه گذار و خانواده آنها قصد داشته باشند انگلیس را به خانه اصلی خود تبدیل کنند. برای دریافت مرخصی نامحدود (ILR) ، متقاضی اصلی و همسر آنها نباید بیش از 180 روز در سال را خارج از انگلستان بگذرانند. کلیه کودکانی که در ابتدا به عنوان افراد تحت تکفل متقاضی اصلی درخواست داده اند ، فقط در صورت واجد شرایط بودن هر دو والدین برای ILR ، ILR دریافت می کنند.

متقاضی در ابتدا ویزای Tier 1 را به مدت 40 ماه دریافت خواهد کرد. ظرف سه ماه پس از ورود به انگلستان ، آنها ملزم به سرمایه گذاری 2 میلیون پوندی هستند که باید در طول مدت مرخصی حفظ شود

در پایان دوره 40 ماهه اولیه ، سرمایه گذار باید درخواست “تمدید اقامت” کند. اگر سرمایه گذار شرایط مرخصی ورود را برآورده کند ، یعنی اگر سرمایه گذاری را حفظ کرده و سایر شرایط عمومی برای ورود به آن را رعایت کرده باشند ، دولت انگلیس دو سال اقامت به کل خانواده را اعطا خواهد کرد.

مسیر سریع تبدیل به اقامت دائم با افزایش مبالغ سرمایه گذاری

در 6 آوریل 2011 ، دولت قوانین جدیدی را اعلام کرد که توانایی دستیابی به ILR ، یعنی اقامت دائم را از طریق یک مسیر تسریع شده فراهم می کند. نیاز جدید افزایش سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری 10 میلیون پوندی یا بیشتر برای تسویه حساب پس از دو سال و سرمایه گذاری 5 میلیون پوندی GBP یا بیشتر برای تسویه حساب پس از سه سال ، به جای 5 سال معمول ، فراهم می کند. دانستن این نکته مهم است که فقط متقاضی اصلی از طریق سرمایه گذاری بالاتر مسیر خود را برای اقامت دائم سریع دنبال می کند. افراد تحت تکفل آنها (همسر و فرزندان) فقط پس از پنج سال زندگی در انگلیس می توانند درخواست اقامت دائم کنند.

برنامه برای افراد تحت تکفل

همسر متقاضی اصلی و فرزندان زیر 18 سال می توانند به عنوان افراد تحت تکفل اقدام کنند. ویزای سرمایه گذار انگلستان برای والدین وابسته ، که ممکن است ملزم به درخواست مرخصی برای ورود به انگلیس تحت یک گروه ویزای متفاوت باشد ، فراهم نیست ، اگرچه این مسیر در حال حاضر بسیار دشوار است. در غیر اینصورت ، والدین و سایر خانواده بزرگ می توانند برای گرفتن تابعیت و گذرنامه جایگزین مانند آنتیگوا و باربودا ، در نظر بگیرند تا بتوانند هر بار در یک زمان آزادانه تا شش ماه به انگلیس سفر کنند.

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر با نام های دادینلی و ترکیه ویت آس نماینده قانونی خدمات مهاجرتی انگلیس در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (اقامت انگلیس) همراهی می کنند مهاجرت آسان به انگلیس با

  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به انگلیس روی تصویر زیر کلیک کنید.

مهاجرت به انگلستان
برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به انگلیس و اقامت ارزان انگلیس هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

کار دانشجویی در انگلستان
اقامت کارافرینی انگلیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
فهرست