مهاجرت به اکوادور - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

مهاجرت به کشور اکوادور

مهاجرت به اکوادور

سیاست ها و مقررات ویزای اکوادور اغلب تغییر می کند. اطلاعات این صفحه از وزارت روابط خارجی اکوادور در کیتو به دست آمده است و الزامات این وزارتخانه برای هر ویزا از سپتامبر 2012 را نشان می دهد. با این حال، هر سفارت و کنسولگری در سراسر جهان مجموعه ای از الزامات و رویه های خاص خود را برای تهیه دارد. یک روادید. برای اطلاعات دقیق در مورد وضعیت خود، با کارشناسان موسسه دادآور نسیم مهر تماس بگیرید.

blank

ویزای 12-x :

ویزای 12-x :

اگر با ویزای توریستی (12-X) وارد اکوادور شوید، متعاقباً نمی توانید برای هر نوع ویزا دیگری در این کشور درخواست دهید. برای درخواست ویزای غیر توریستی باید به کشور مبدا خود بازگردید. اگر با ویزای توریستی وارد کشور شده باشید، درخواست ویزای غیر توریستی دیگر در داخل کشور پذیرفته نمی شود.

نکات:

در صورت امکان، سعی کنید قبل از رسیدن به اکوادور وضعیت ویزای خود را مرتب کنید. اگر در اکوادور به کمک‌های مرتبط با ویزا یا مهاجرت نیاز دارید، توصیه ما بر این است که به‌جای تماس تلفنی Carrión E-176 و Av. 10 de Agosto. تلفن: 593-2-299-3200 به طور حضوری به دفتر آنها در کیتو بروید.

یادآوری:

گذرنامه خود را همیشه همراه خود داشته باشید تا در صورت تمایل مقامات آن را مشاهده کنند. اگر نتوانید مدارک شناسایی کافی را در صورت تقاضا ارائه دهید، ممکن است جریمه یا بازداشت شوید.

blank

انواع ویزا برای مهاجرت به اکوادور

دو دسته کلی ویزا وجود دارد:

غیر مقیم و مقیم (مهاجر).

اکثر ملیت ها با ورود به اکوادور کارت توریستی دریافت می کنند که تا 90 روز خوب خواهد بود. استثناها شهروندان افغانستان، بنگلادش، اریتره، اتیوپی، کنیا، نپال، نیجریه، پاکستان، جمهوری خلق چین و سومالی هستند که باید ویزای توریستی (x-12) دریافت کنند. چه با کارت توریستی و چه با ویزای x-12 اکثر خارجی ها فقط برای 90 روز در یک سال اجازه ورود به اکوادور را دارند.

اگر می خواهید در اکوادور کار کنید یا به سادگی اقامت بیش از 90 روز را تضمین کنید، طیف وسیعی از ویزاها از جمله تحصیل، کاری، داوطلبانه، مذهبی و تبادل فرهنگی و تجارت و گردشگری بسیار مناسب خواهد

توصیه ما به شما

قبل از سفر با سفارت یا کنسولگری اکوادور در کشور خود باید تمام اطلاعات را تأیید کنید. نیازمندی ها در کنسولگری به طور قابل توجهی متفاوت است.

مهاجرت کاری به ترکیه

ویزاهای غیر مقیم

ویزاهای غیر مقیم

بازدید کوتاه مدت کمتر از 90 روز یا ویزای گذرا نیازمند اخذ ویزای غیر مقیم است.

شهروندان هر کشوری در جهان می توانند با این ویزا برای اقامت تا 90 روز وارد اکوادور شوند.

اگر قصد دارید بیشتر از 90 روز اقامت داشته باشید، یا اگر از یک منبع اکوادور درآمد کسب می کنید، برای اقامت بیش از 90 روز به یکی از انواع دیگر ویزا نیاز خواهید داشت.

به طور کلی شما فقط می توانید با پاسپورت خود (حداقل 6 ماه اعتبار) و بلیط رفت و برگشت وارد اکوادور شوید و برای ورود توریستی به اکوادور مشکلی نخواهید داشت.

اگر شک دارید می توانید با کنسولگری اکوادور خود در مورد درخواست ویزای 12-X مشورت کنید.

blank

شرایط لازم برای ویزای توریستی 12-X ``اتوماتیک`` عبارتند از:

شرایط لازم برای ویزای توریستی 12-X “اتوماتیک” عبارتند از:

  • فرم درخواست تکمیل شده.
  • پاسپورت با اعتبار بیش از 6 ماه به همراه فتوکپی رنگی.
  • درخواست کتبی امضا شده توسط متقاضی، خطاب به افسر خدمات خارجی اکوادور.
  • دو قطعه عکس در اندازه پاسپورت (رنگی، با زمینه سفید).
  • بلیط رفت و برگشت (برای سفرهای هوایی، زمینی یا دریایی).
  • مدرکی دال بر ابزارهای اقتصادی برای حمایت از خود در طول اقامت در اکوادور (ممکن است پس از ورود توسط مقامات مهاجرت درخواست شود).

 اعتبار: حداکثر 90 روز در هر دوره 12 ماهه (سال غیرتقویمی)، از زمانی که خارجی وارد اکوادور می شود.

هزینه های کنسولی:

هزینه های کنسولی:

ویزا: 30 دلار

درخواست: 30 دلار

خارجی هایی که با ویزای 12-X  سفر می کنند، از نظر قانونی از استخدام در اکوادور منع می شوند. برای تهیه هر نوع ویزا دیگری، باید به کشور مبدا خود بازگردید یا به کنسولگری نزدیک خود مراجعه کنید و در آنجا برای ویزای غیر توریستی اقدام کنید.

شهروندان اتحادیه اروپا، ایالات متحده، کانادا و جامعه آند می توانند برای ویزای توریستی 12-IX بدون خروج از اکوادور به مدت 90 روز دیگر در این کشور درخواست دهند. برای جزئیات به زیر مراجعه کنید.

blank

ویزا برای اقامت بیش از 90 روز

اتباع خارجی که قصد اقامت بیش از 90 روز در اکوادور را دارند باید از کنسولگری یا سفارت اکوادور در کشور خود برای ویزا درخواست دهند. شما می توانید هر ویزا غیر از 12-X را از داخل اکوادور تمدید کنید.

اتباع کشورهایی غیر از ایالات متحده که برای انواع ویزای زیر در ایالات متحده درخواست می کنند باید ویزای / گرین کارت معتبر ایالات متحده را نیز ارائه دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مهارجرت به اکوادور با کارشناسان موسسه دادآور نسیم مهر تماس بگیرید.

ویزای اقامت / مهاجرت

ویزای اقامت / مهاجرت

اتباع خارجی می توانند برای اقامت در اکوادور و دریافت وضعیت اقامت اقدام کنند. فرآیند مستندسازی حداقل چهار تا هشت هفته طول می کشد. دسته بندی های مختلفی برای ویزای اقامت وجود دارد، از جمله:

1-  افراد بازنشسته ای که از کشورهای بومی خود مستمری دریافت می کنند (حداقل درآمد ماهانه مورد نیاز از یک حساب خارجی 800 دلار برای دارنده اصلی ویزا، به اضافه 100 دلار ماهانه برای هر خانواده وابسته).

2- سرمایه گذاران املاک و اوراق بهادار که مایل به سرمایه گذاری در اکوادور حداقل 25000 دلار هستند، به علاوه 500 دلار برای هر خانواده وابسته.

3- سرمایه گذاران در صنعت که مایل به صادرات محصولات کشاورزی، دام یا مواد معدنی هستند (حداقل سرمایه گذاری 30000 دلار آمریکا).

4- شرکت هایی با نمایندگان داخلی خارجی که دارای وکالت نامحدود برای نمایندگی شرکت در اکوادور هستند، مشروط بر اینکه 80% پرسنل محلی شرکت اکوادوری باشند.

5- تکنسین ها یا کارشناسان فنی تحت قرارداد با یک شرکت مستقر در اکوادور. کارگران، یا روزنامه نگاران خارجی

6- افراد حرفه ای با مدارک دانشگاهی به رسمیت شناخته شده توسط یک دانشگاه ملی که مایلند حرفه خود را در اکوادور انجام دهند. اگر حرفه متقاضی در اکوادور وجود نداشته باشد، مدرک باید به صورت محلی تایید شود. متقاضی همچنین باید شرایط لازم برای چنین عملی را برآورده کند (به عنوان مثال نوار).

7-  افرادی که از نظر اقتصادی به همسر یا یکی از اعضای خانواده (خانواده) وابسته به خون هستند.

ویزاهای دیپلماتیک

ویزاهای دیپلماتیک

ویزاهای 12-I، 12-II و 12-III برای بازدیدهای دیپلماتیک از اکوادور هستند. برای اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فهرست