مهاجرت به کشور کانادا - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

مهاجرت به کشور کانادا

اقامت در کانادا

به منظور مهاجرت به کانادا چندین راه وجود دارد که تک به تک مورد مطالعه که در این مقاله قرار و با مساعدت وکیل در حوزه ی امور مهاجرت با این قوانین بیشتر آشنا می شوید. سؤالات متعددی در مورد راه های مهاجرت به کانادا وجود دارد و بهترین و آسانترین و در عین حال کم هزینه ترین راه برای مهاجرت به کانادا کدام است. مؤسسه حقوقی دادینلی به شما راه های مختلف مهاجرت به کانادا را به شما معرفی می نماید و به تمامی سؤالات حوزه ی مهاجرت پاسخ خواهد داد.

کشور کانادا در آمریکای شمالی و در همجواری آمریکا واقع شده است. کانادا کشوری سردسیر است و اکثر مردم آن در بخش جنوبی و خوش آب و هوای این کشور در نزدیکی خاک آمریکا زندگی می کنند. کانادا دارای 10 استان و 3 قلمرو است. مساحت کانادا کیلومتر مربع و جمعیت آن 35،675،834  نفر می باشد. پایتخت این کشور اتاوا است و مهمترین شهرهای آن تورنتو، مونترال و ونکوور هستند. زبان رسمی کانادا انگلیسی و فرانسوی و واحد پولی آن دلار کانادا است. کانادا 10 امین کشور دارای بالاترین شاخص میزان رضایت از زندگی در جهان است. جامعه مهاجر پذیر کانادا، دانشگاه ها و مدارس تراز اول، امنیت اجتماعی، موقعیت شغلی فراوان و رفاه اجتماعی در این کشور، سبب محبوب آن در بین مهاجرین است.

blank

روش های مهاجرت به کانادا

روش های مهاجرت به کشور کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا

در کشور کانادا نیز مانند بسیاری دیگر از کشورها نیز تمکن، تحصیل و داشتن مدارک زبان از عناصری است که مورد توجه قرار می گیرد. البته اهمیت این فاکتورها متفاوت است. مثلاً سن در مهاجرت به کانادا از اهمیت زیادی دارد در حالی که مدرک تحصیلی اهمیت زیادی ندارد. در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

مهاجرت به کانادا
فهرست