مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به اکوادور - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور اکوادور

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به اکوادور

یکی از طرق مهاجرت به کشور اکوادور مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. اما مهاجرت به اکوادور از طریق سرمایه گذاری دارای شرایط و قوانینی است که در این مقاله به صرف تا صد آن پرداخته می شود. در مورد چگونگی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور اکوادور با کارشناسان موسسه دادآور نسیم مهر همراه باشید.

blank

شرایط مهاجرت سرمایه گذاری به اکوادور چیست؟

1- به منظور مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به اکوادور باید حداقل  30000 دلار سرمایه داشته باشید.

2- برای مهاجرت به کشور اکوادور باید سند معتبری مبنی بر دارایی و تمکن مالی خود ارائه دهید.

3- اصل و رونوشت تمامی مدارکی که که نشان دهنده فعالیت شما باشد.

blank

در کدام حوزه بهتر می توانید در اکوادور سرمایه گذاری کنید؟

بهترین حوزه ها برای سرمایه گذاری کشاورزی، دامداری، معادن و ماهیگیری است. البته توجه کنید اگر می خواهید در حوزه های صنعتی و ماهیگیری در اکوادور فعالیت کنید باید به منظور این کار گواهی نامه معتبر داشته باشید. این گواهی نامه باید به تایید وزارت بازرگانی بین المللی برسد.

البته ممکن است شما مایل باشید تا شرکتی در اکوادور تاسیس و راه اندازی کنید. اما به یاد داشته باشید که برای راه اندازی یک شرکت نیز باید شرایط لازم را داشته باشید.

همچنین، یکی از روشهایی که برای سرمایه گذاری پیشنهاد می شود این است که فرد در اکوادور در حوزه املاک و مستغلات سرمایه گذاری کند. این نوع سرمایه گذاری برای افراد بازنشسته بسیار مفید است. هر چند که سرمایه در گردش در حساب بانکی شما باید حداقل 40000 دلار باشد. اما اگر مایل باشید تا در حوزه کشاورزی، صتایع و معادن فعالیت کنید با مبلغ حدود 30000 دلار می توانید شروع به سرمایه گذاری نمایید.

مهاجرت کاری به ترکیه

شرایط لازم برای راه اندازی و تاسیس یک شرکت در کشور اکوادور چیست؟

ابتدا شما باید قراردادی و تاسیس شرکت با سازمان های مربوطه در اکوادور امضاء کنید. بدون وجود قرارداد شما به هیچ وجه قادر به ثبت شرکت یا حتی نمایندگی در اکوادور نخواهید بود.

البته برای ثبت نمایندگی در کشور اکوادور نیز باید شرایطی را دارا باشید که در ادامه به بررسی اینها می پردازیم:

1- دارا بودن شمت نمایندگی از مدیران و سهامداران شرکت

2- مشخص بودن حوزه و محدوده فعالیت و نمایندگی شما

توجه کنید اصل برگه نمایندگی خود را به همراه داشته باشید. این برگه گویای این امر است که اعضای شرکت شما را به عنوان نماینده خود منصوب کرده اند. بنابراین، بدون داشتن این برگه عملا اقدامی به عنوان نماینده برای شما متوصر نخواهد بود.

blank

برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در کشور اکوادور چه اقداماتی باید انجام شود؟ و مدارک لازم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در اکوادور چیست؟

برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در کشور اکوادور چه اقداماتی باید انجام شود؟ و مدارک لازم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در اکوادور چیست؟

1- فرم درخواست شما که به صورت الکترونیکی تکمیل می کنید.

2- گواهی برای پرداخت مالیات

3-گواهی پرداخت مالیات های شهرداری

4- برای سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات حدود 40000 دلار سرمایه درگردش و برای سرمایه گذاری در حوزه صنایع و معادن حدود 30000 دلار سرمایه در گردش لازم است.

آیا می توان از طریق خرید سهام در کشور اکوادور سرمایه گذاری کرد؟

بله. این نوع سرمایه گذاری در کشور اکوادور بسیار رایج است.

blank

اما مدارک مورد نیاز برای این نوع سرمایه گذاری چیست؟

 

1- ارائه گواهی سهام

2- سند تاسیس شرکت و تعیین سرمایه ثبت شده

3- کپی گذرنامه

4- دو قطعه عکس رنگی

5- تعیین ارزش سرمایه گذاری (حداقل 30000 دلار ).

در زیر نموداری از ارزش تولید ناخالص ملی در اکوادور در سال 2021 را مشاهده می کنید:

سرمایه گذاری در اکوادور

به نقل از بانک جهانی و  بر اساس داده های رسمی بانک جهانی، ارزش تولید ناخالص داخلی  در اکوادور در سال 2020، 98.81 میلیارد دلار بوده است. ارزش تولید ناخالص داخلی اکوادور 0.09 درصد از اقتصاد جهان را نشان می دهد.

بنابراین، بزرگترین بخش اقتصاد اکوادور خدمات است. خرده فروشی و عمده فروشی، هتل ها و رستوران ها، حمل و نقل، ارتباطات و انبارداری، واسطه گری مالی، خدمات حرفه ای، فنی، اداری و خانگی، آموزش و بهداشت و خدمات و کالاهای دولتی 57 درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهند. تولید، صنایع و معادن 23 درصد از ثروت و ساخت و ساز و توزیع آب و برق 11 درصد را تشکیل می دهند. کشاورزی، جنگلداری و ماهیگیری 9 درصد تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهند.

البته اکنون با در نظر شرایط کشو اکوادور با ریاست جمهوری مورنو و با توجه به کسری بودجه ای که کشور اکوادور با آن روبه روست، سرمایه گذاری از این طریق خیلی مفید فایده نخواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان مهاجرت موسسه دادآور نسیم مهر در ارتباط باشید.

فهرست