مهاجرت سرمایه گذاری به انگلستان موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

مهاجرت سرمایه گذاری به انگلستان

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به انگلیس

سرمایه گذاری در انگلستان یک روش بسیار عالی برای مهاجرت است. در واقع شما می توانید از طریق ثبت شرکت در انگلستان در این کشور سرمایه گذاری کنید. یکی دیگر از راهای سرمایه گذاری در انگلستان خرید ملک است. هر چند شرایط آن کمی دشوار است.

قیمت در متر مربع آپارتمان در انگلستان به طور متوسط 430190 پوند است. اگر مایل باشید که در خارج از شهر ملکی خریداری کنید این مبلغ به 299144 کاهش می یابد. البته انگستان برای افراد خارجی اجازه اخذ وام قائل نیست و همین موضوع شرایط را سخت می کند.

blank

تفکیک شهرهای مختلف انگلیس

لندن

این شهر به عنوان پایتخت کشور انگلیس سالیانه مهاجران زیادی را به سوی خود فرا می خواند. شهر لندن از نظر ارائه خدمات بهداشتی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد و بزرگترین مرکز مالی دنیا است و جمعیتی حدود 10 میلیون را در خود جای می دهد.

مهاجرت به لندن

 بیرمنگام

یکی دیگر از شهارهای انگلیس بیرمنگام است که پس از لندن دومین مرکز مالی دنیا محسوب می شود و تقریباً جمعیتی حدود 3 میلیون نفر را در خود جای داده است. شهر بیمنگام به عنوان شهر هزار معامله معروف است.

blank

منچستر

سومین شهر در انگلیس منچستر است. این شهر حدود 3 میلیون جمعیت دارد و بیشترین شهرت این شهر به دلیل حمل و نقل، معماری، ورزشی و مهندسی است.

blank
فهرست