کار دانشجویی در انگلستان - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

کار دانشجویی در انگلستان

بدون دیدگاه
blank

معرفی کار دانشجویی در انگلستان

کار دانشجویی در انگلستان

چرا حین تحصیل در انگلستان :

مزایا و فواید بسیاری در کار دانشجویی وجود دارد :

مقداری پول بدست می اید که بخشی از هزینه های روزمره را پوشش می دهد

رزومه فرد پر بار تر می شود .تجربه کاری برای پیدا کردن کار پس از فارغ التحصیلی

دور نما شغلی خود را تقویت می کنید .

فرد ارتباطات جدیدی پیدا می کند که می توانند در خصوص برنامه های آینده فرد هدایتگر باشند .

دانش و مهارت های کسب شده در حین تحصیل در محیط کار مورد استفاده قرار میگیرد.

توسط کار دانشجویی ، فرد به اقتصاد محلی کمک می کند و از این طریق کارفرمایان را از محاسن جذب دانشجویان آگاه می کند .

کار دانشجویی در انگلستان

کار دانشجویی در انگلستان

کارهای پاره وقت دانشجویی در انگلستان:

شغلی که بطور خاص به عنوان کار دانشجویی شناخته شود وجود ندارد .فرصت های شغلی در تمامی بخش های صنعت وجود دارد ، ولی بعضی از انواع مشاغل فراوانی بیشتری دارند ، بخصوص در فروشگاه ها رستوران ها و بار ها . فرصت های شغلی پاره وقت دانشجویی نیز در داخل دانشگاه نظیر یار های دانشگاه یا رستوران دانشگاه یا انجمن دانشجویی ارائه می گردد.

چند ساعت می توان کار کرد :

اگر دانشجویی تمام وقت هستید دانشگاه حداکثر 16 ساعت کار در هفته را توصیه می کند . به طور معمول وضعیت دانشجویی فرد مشخص می کند که چند ساعت در هفته مجاز به کار کردن ( کار دانشجویی در انگلستان ) هست :

دانشجویان بین الملل :

دانشجویانی که تبعه کشوری غیر از اتحادیه اروپا می باشند . مجاز به کار کردن تا 20 ساعت در هفته می باشند و در ایام تعطیلی دانشگاه ساعات بیشتری می توانند کار کنند (حداکثر توصیه دانشگاه 16 ساعت می باشد فراموش نشود)

دانشجویان تحصیلات تکمیلی بین المللی ( آموزش محور ):

همانند دانشجویان بین الملل می باشند و می توانند به صورت تمام وقت در تعطیلات کریسمس و عید پاک کار کنند . این دانشجویان در تعطیلات تابستان نمی توانند به صورت تمام وقت کار کنند مگر اینکه تمامی امتحانات خود را به پایان رسانده باشند و پایان نامه خود را تحویل داده باشند.

دانشجویان پژوهش محور .

در هر سال تحصیلی 8 هفته تعطیلات دارند که می توانند در این بازه زمانی به صورت تمام وقت کار کنند . کار کردن در حین تحصیل این دانشجویان باید با هماهنگی با اساتید راهنما ی آنها باشد . برای دوره های تحصیلی زیر شش ماه ، دانشجویان مجاز به کار کردن نمی باشند و در دوره های تحصیلی بیش از شش ماه تا دوازده ماه،دانشجو مجاز به ده ساعت کار در هفته می باشد.( کار دانشجویی در انگلستان )

پیدا کردن کار پاره وقت :

وبسایت دانشگاه :

به طور معمول در وبسایت دانشگاه ها مشاغل پاره وقت اطلاع رسانی می شوند و ایمیل هایی در این خصوص برای متقاضیان ارسال می شود . همچنین در این وبسایت ها مشاغل پس از فارغ التحصیلی داخل یا خارج انگلستان ارائه می شوند .

نمایشگاه مشاغل پاره وقت و کار های داوطلبانه :

هر ساله در ابتدای ترم اول هر سال تحصیلی برگزار می گردد و در این نمایشگاه داتشجویان می توانند با سازمان ها و کارفرمایان دارای مشاغل دانشجویی به طور مستقیم تمایس داشته باشند .از این طریق می توان در همان روز نمایشگاه نمایندگان کار فرما را تحت تاثیر قرار داد و در خواست کار را در همان مکان ارائه داد و ظرف چند هفته مشغول به کار شد .

پوستر ها و اعلامیه  ها :

بعضی از مشاغل به طور معمول بر روی پنجره فروشگاه ها تبلیغ می شوند . وقتی که به دنبال کار پاره وقت هستید چند نسخه از رزومه خود را در دسترس داشته باشید که به کار فرمایان ارائه نمایید . سعی کنید حرفه ای رفتار نمایید ، به عنوان مثال لباس مناسب بپوشید و اطمینان حاصل کنید که رزومه شما تا شده و یا مچاله نباشد .

دفاتر کاریابی :

می توان در وبسایت این دفاتر ثبت نام نمود و رزومه خود را در آنجا ثبت کرد . در خصوص کار های مورد علاقه انعطاف پذیر باشید . بعضی دفاتر در بعضی زمینه های کاری خاص تخصص دارند .(کار دانشجویی در انگلستان)

خود اشتغالی :

بعضی مشاغل پاره وقت بر پایه خود اشتغالی می باشند مانند توسعه دهنده وب یا ارزیاب فروشگاه ها . از آنجایی که فرد خود مسئول ارائه صورت حساب در زمینه پرداخت مالیات و بیمه می باشد قوانیین در زمینه خود اشتغالی تا حدودی پیچیده می باشد .

آیا به قرداد کار نیاز است :

کارفرما می بایست بعد از استخدام فرد تا قبل از سپری شدن 8 هفته از شروع به کار وی قرار داد را به او تحویل نماید. در قرداد می بایست  برای اجتناب از مشکلات آنی ، شرح وظایف شخص ، ساعت کاری و میزان حقوق اشاره شود بر اساس قانون هیچ کار فرمایی نمی تواند کارمند را از کردن برای کار فرما ی دیگر منع کند .(کار دانشجویی در انگلستان)

درباره مالیات :

تمامی مشاغل ( شامل دانش آموزان دارای مشاغل پاره وقت ) مالیات بر درآمد پرداخت می کنند و میزان آن بر اساس در آمد فرد می باشند. هر مشاغلی می بایست اگر در آمد  او از میزان مشخصی بیشتر باشد . مالیات بر درآمد پرداخت کند ، سال 2015- 2016 ، 10500 پوند سالیانه ) ممکن است کارفرما با اینکه در آمد شما از این میزان کمتر باشد ، باز هم مالیات را از حقوق شما کسر کند . شما می توانید در پایان سال مالی (ماه آوریل ) مبالغی که از درآمد شما کسر گردیده و در آمد شما کمتر از حد نصاب باشد . مبالغ اضافه پرداخت را دریافت نمایید .

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر با نام های دادینلی و ترکیه ویت آس نماینده قانونی خدمات مهاجرتی انگلیس در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (کار دانشجویی در انگلستان) همراهی می کنند مهاجرت آسان به انگلیس با

  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به انگلیس روی تصویر زیر کلیک کنید.

مهاجرت به انگلستان

کار دانشجویی در انگلستان


برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به انگلیس و اقامت ارزان انگلیس هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

 

blank
اقامت المان
blank
ویزای مهاجرت سرمایه گذارای انگلیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
blank
فهرست