معرفی اپراتورهای ترکیه - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

معرفی اپراتورهای ترکیه

بدون دیدگاه
معرفی اپراتورهای ترکیه

معرفی اپراتورهای ترکیه

معرفی اپراتورهای ترکیه – امروز اینجاییم تا بزرگترین دغدغه همه کسایی که به ترکیه می ایند و میخواهند سیم‌کارت بخرند ولی تفاوت اپراتور ها و تعرفه هایشان را نمیدانند را برطرف کنیم.

در این مقاله تمام نقاط مثبت و کاربردی سه تا از معروف‌ترین و پرطرفدارترین اپراتورهای ترکیه (ترکسل، ودافون، ترک تلکام) که شامل قیمت سیم‌کارتها، پوشش دهی آنتن، سرعت اینترنت و درصد مصرف کنندگان می شود را باهم  بررسی کردیم.

اگه شما هم از ان دسته افرادی هستید که امدید ترکیه و می خواهید سیم کارت تهیه کنید ولی تفاوت اپراتورها و تعرفه هایشان را نمی دانید با ما همراه باشید.

اپراتور ترکسل ترکیه

ترک سل

شرکت ترک سل با امار 6. 41 درصد در رده اول مصرف کنندگان قرار گرفته است. این شرکت در ( سال 1994) تاسیس شده است و طبق اخرین امار (سال 2020)  36.7 میلیون نفر در سطح ترکیه از اپراتور ترک سل استفاده می کنند. این شرکت از اینترنت 4.5 گیگ و انتن دهی بسیار گسترده ای برخوردار است و در کنار خدمات تلفن همراه نیز خدمات تلفن ثابت و اینترنت ثابت و دریافت کانال های ماهواره ای را در بسته ی اینترنت به مشتریان ارائه می دهد. لازم است بدانید که قیمت سیم کارت های ترک سل در تمام شعب سطح بین 100 لیر تا 150 لیر است. ( معرفی اپراتورهای ترکیه )

اپراتور ودافون ترکیه

ودافون

دومین شرکت با 31.1 درصد امار مصرف کنندگان شرکت ودافون است که در(سال 2006) تاسیس شده است و با 29.8 میلیون نفر در رده دوم مشتریان قرار گرفته است و خدماتی از قبیل خدمات تلفن همراه و تلفن ثابت و اینترنت ثابت و سامانه پخش فیلم و سریال را ارائه می دهد. ودافون از اینترنت 4G  و انتن دهی نسبتا خوبی برخوردار است و قیمت سیم کارت های ان در تمام شعب بین 95لیر تا 120 لیر می باشد. ( معرفی اپراتورهای ترکیه )

اپراتور ترک تلکام ترکیه

ترک تلکام

شرکت ترک تلکام با هدف فعالیت های مخابراتی در (سال  1994) از طرف دولت ترکیه تاسیس شد و با 27.3 درصد امار مصرف کنندگان در رده سوم قرار گرفته است. ترک تلکام هم مانند سایر اپراتورها از خدمات تلفن همراه و تلفن ثابت و اینترنت ثابت و تلویزیون دیجیتال برخوردار است. طبق اخرین امار (سال 2020) 23.2 میلیون نفر از اپراتور ترک تلکام در کشور ترکیه استفاده می کنند. شبکه اینترنتی ترک تلکام LTE و قیمت این سیم کارت ها در تمام شعب 95 لیر تا 100 لیر می باشد.

جالب است بدانید طبق نظر سنجی انجام شده در سال 2020 اپراتور ترک سل  به عنوان پرطرفدارترین اپراتور بین مردم ترکیه انتخاب شد در حالی که قیمت خود سیم کارت و تعرفه ها و بسته های ترک سل نسبت به سایر اپراتورها اندکی گران تر است ولی باز هم انتخاب اول کسانی بوده که قصد خرید سیم کارت را داشتند. ( معرفی اپراتورهای ترکیه )

دومین اپراتور مورد علاقه مردم ترکیه همانطور که گفتیم ودافون است و این اپراتور به دلیل تعرفه هایی با قیمت مناسب محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده است. لازم به ذکر است که تمامی سیم کارت ها را می شود هم به صورت قبضی و هم به صورت شارژی تهیه کرد که قیمت بسته ها و تعرفه ها در هر دو مورد متفاوت است.

معرفی اپراتورهای ترکیه

نکته مهم دیگران ست که تمامی شما عزیزانی که برای مسافرت و به شکل توریستی به کشور ترکیه امدید و قصد خریدن سیم کارت را دارید تنها با در دست داشتن پاسپورت می توانید به یکی از شعب این سه اپراتور در سطح شهر مراجعه کنید و سیم کارت مورد نظر خودتان را خریداری کنید. توجه کنید تمامی سیم کارت ها تنها سه ماه از تاریخ فعال کردن قابل استفاده هستند و بعد از سه ماه اگر قصد استفاده طولانی مدت از ان را دارید برای جلوگیری از قطع شدن خطتان می توانید با کیملیک یا کارت اقامتتان به یکی از شعب شرکت مربوطه مراجعه کنید و با پرداخت هزینه ناچیزی سیم کارت خودتان را دائمی کنید. نکته اخر این که اگر شما به هر دلیلی از اپراتور خود راضی نبودید به راحتی می توانید شماره تلفن کنونی خود را به یک اپراتور دیگر منتقل کنید.

 

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر با نام های دادینلی و ترکیه ویت آس نماینده قانونی خدمات مهاجرتی ترکیه در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (خرید سیمکارت در ترکیه) همراهی می کند مهاجرت آسان به ترکیه با  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به ترکیه روی لینک کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به ترکیه و اقامت ارزان ترکیه هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

نحوه درخواست مجوز کار مستقل در ترکیه
نحوه درخواست مجوز کار مستقل در ترکیه
تحصیل روان شناسی در ترکیه
تحصیل روان شناسی در ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
فهرست