آوسبیلدونگ دستیار بیهوشی در آلمان - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

آوسبیلدونگ دستیار بیهوشی در آلمان

بدون دیدگاه
آوسبیلدونگ دستیار بیهوشی در آلمان

آوسبیلدونگ دستیار بیهوشی در آلمان – یکی از راه‌های برتر برای مهاجرت به آلمان بدون داشتن مدارک دانشگاهی، ویزا آوسبیلدونگ است. این ویزا به افراد اجازه می‌دهد تا مشاغلی را یاد بگیرند و در طول دوره‌ی آوسبیلدونگ حقوق دریافت کنند. در آلمان، بسیاری از دوره‌های آوسبیلدونگ مرتبط با حوزه‌های بهداشت و درمان می‌باشند، از جمله:

_آوسبیلدونگ دستیار بیهوشی

_آوسبیلدونگ پرستاری

_آوسبیلدونگ متخصص بینایی سنجی

_دستیار خدماتی در مراقبت‌های اجتماعی و بهداشتی

_آوسبیلدونگ فروشنده داروخانه

برای افراد علاقه‌مند، مهمترین معیارها برای ارزیابی شامل تعداد ساعت‌های آموزش در دانشگاه قبلی، ساعت‌های آموزشی در حین کار یا آموزش‌های مهارتی، و همچنین میزان سابقه‌ی کار متقاضی می‌باشند.

پس از ارزیابی مدرک، متقاضی باید با بیمارستانی که دارای اجازه دولتی برای آموزش است، تماس بگیرد و قرارداد کاری ببندد. سپس باید به سفارت آلمان مراجعه کرده و با مدارک کامل، از جمله قرارداد آموزش در بیمارستان و مدرک زبان آلمانی، ویزای خود را دریافت کند.

بعد از اتمام دوره‌ی آموزشی، می‌توان مدرک معادل سازی شده را از دولت آلمان اخذ کرده و به شکل تمام‌وقت در کشور آلمان کار کرد.

مدارک لازم برای ویزای کار کارشناس بیهوشی در آلمان

برای دریافت ویزای کار به عنوان کارشناس بیهوشی در آلمان، باید مدارک زیر را آماده کنید:

1.پاسپورت معتبر: پاسپورتی که حداقل تا پایان مدت مورد نظر اقامت معتبر باشد.

2.مدارک شناسایی به همراه ترجمه: اسناد شناسایی مانند کارت ملی یا شناسنامه به همراه ترجمه رسمی به زبان آلمانی یا انگلیسی.

3.دو قطعه عکس: عکس‌های استودیویی با پس زمینه سفید.

4.رزومه کامل ترجمه شده: شامل تجربیات کاری و تحصیلی.

5.مدارک مربوط به سابقه کار: مدارکی که سابقه کار و تخصص شما را در حوزه بیهوشی نشان می‌دهند.

6.مدارک تحصیلی به همراه ریزنمرات: مدارک مربوط به تحصیلات و ریزنمرات در دانشگاه.

7.رسید مربوط به پرداخت هزینه ویزا: برای پرداخت هزینه‌های مربوط به ویزای کار.

8.فرم تکمیل‌شده درخواست ویزا: فرم مربوطه برای درخواست ویزای کار.

9.گواهی عدم سوء پیشینه: گواهی از مراجع قضایی که نشان دهد شما سوابق کیفری ندارید.

10.گواهی سلامت پزشکی و بیمه‌نامه: گواهی از یک پزشک که نشان دهد شما برای ورود به آلمان سلامتی مناسب دارید و همچنین بیمه‌نامه‌ای که پوشش اقامت شما در آلمان را فراهم کند.

 

شرایط دریافت اقامت متخصصان بیهوشی:

1.داشتن حداقل مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های مورد قبول

2.داشتن حداقل دو سال سابقه‌ی کار مرتبط

3..کار به مدت مستمر حداقل 4 سال

4.داشتن مدرک زبان آلمانی حداقل B2

5.شرکت در کلاس‌های آشنایی با نظام اجتماعی و زندگی در کشور آلمان

پس از 8 سال کار، می‌توان درخواست شهروندی و پاسپورت آلمان را ارائه داد. این راه برای کسانی که به دنبال یک فرصت مهاجرت و استقرار در آلمان هستند، ارزشمند است.

معادل‌سازی مدرک کارشناس بیهوشی در آلمان

برای مهاجرانی که می‌خواهند در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در آلمان فعالیت کنند، معادل‌سازی مدرک خود امری ضروری است. ابتدا باید فرم معادل‌سازی را به زبان آلمانی به سازمان دولتی مربوطه ارائه داد. سپس، اگر دروس گذرانده شده مطابق با دروس ارائه شده در آلمان بود، مدرک به صورت کامل معادل‌سازی خواهد شد. اما اگر تفاوتی وجود داشته باشد، نیاز به گذراندن دوره‌هایی در سیستم آموزشی آلمان خواهید داشت.

پس از تهیه قرارداد کارآموزی با یکی از بیمارستان‌های دولتی، باید به سفارت آلمان مراجعه کرده و برای دریافت ویزای کارشناس بیهوشی آلمان اقدام کنید. پس از اتمام دوره‌ی آموزشی، مدرک معادل‌سازی خود را دریافت کرده و می‌توانید به کار تمام وقت در آلمان ادامه دهید.

وظایف کارشناس بیهوشی در آلمان

کارشناس بیهوشی در آلمان مسئولیت‌هایی از قبیل انجام بیهوشی در جراحی‌ها، اورژانس‌ها و مدیریت درد دارد. این شامل ارزیابی بیمار، انجام بیهوشی در طول عمل جراحی، نظارت بر وضعیت بیمار پس از جراحی، و کنترل وضعیت بیمار در طول ریکاوری می‌شود.

از آنجایی که بازار کار در آلمان گسترده است و شرایط معیشت مناسبی وجود دارد، بسیاری از متخصصان این رشته از سراسر جهان به آلمان مهاجرت می‌کنند تا از این فرصت بهره‌مند شوند و در سیستم بهداشت و درمان آلمان فعالیت کنند.

آشنایی با بازار کار کارشناس بیهوشی در آلمان

بازار کار برای کارشناسان بیهوشی در آلمان بسیار پررنگ و گسترده است. با توجه به ارزش داده شده به سلامت در جامعه آلمان و نیاز به تخصص‌های پزشکی و پیراپزشکی، فرصت‌های شغلی برای کارشناسان بیهوشی بسیار فراهم است. این وضعیت باعث می‌شود که بسیاری از کارشناسان بیهوشی از سراسر جهان به آلمان مهاجرت کنند تا از این فرصت بهره‌مند شوند و در سیستم بهداشت و درمان آلمان فعالیت کنند.

درآمد کارشناس بیهوشی در آلمان

سیستم بهداشت و درمان آلمان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین سیستم‌های جهان است که شرایط مناسبی را برای فعالیت متخصصان پزشکی و پیراپزشکی فراهم می‌کند. درآمد یک کارشناس بیهوشی در آلمان بستگی به عواملی مانند شهر و بیمارستان محل کار، میزان سابقه کار، تخصص و شیوه کاری دارد. معمولاً درآمد حداقل ۶۱۹۰ یورو و حداکثر ۲۱۴۰۰ یورو در ماه برای یک کارشناس بیهوشی است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به عنوان متخصص بیهوشی به آلمان، می‌توانید با دپارتمان بازرگانی مجموعه “With Us” تماس بگیرید. تیم متخصص ما می‌توانند شما را در مراحل مختلف مهاجرت، اطلاعات مربوط به مجوزها و شرایط کاری، و سایر جزئیات کمک کنند.

Kanada'ya Taksi Şoförü Olarak Göç
Kanada’ya Taksi Şoförü Olarak Göç
التدريب كمساعد تخدير في ألمانيا
التدريب كمساعد تخدير في ألمانيا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
blank
فهرست