تقاضای بالا  برای متخصصان در آلمان - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

تقاضای بالا  برای متخصصان در آلمان

تقاضای بالا  برای متخصصان در آلمان :

اقتصاد آلمان به متخصصان نیاز دارد: در حال حاضر بیش از یک میلیون جای خالی وجود دارد. قانون جدیدی در مورد مهاجرت فرصت های شغلی در آلمان را برای متخصصان از کشورهای غیر اتحادیه اروپا فراهم می کند.

آلمان چه چیزی می تواند به فارغ التحصیلان در سراسر جهان ارائه دهد؟

آلمان دارای اقتصادی بسیار پذیرا و پر رونق و سطح بیکاری بسیار پایینی است. شرکتها به شدت به دنبال کارگران ماهر ، عمدتا در بخشهای فنی ، مهندسی ، خودرو و بهداشت هستند. به ویژه تقاضای زیادی برای متخصصان وجود دارد. آلمان با قانونگذاری علیه اخراج غیرقانونی ، حقوق زایمان ، مرخصی والدین ، اتحادیه های قوی و تعطیلات سخاوتمندانه ، شرایط خوب کار را مهیا کرده است.

تقاضای بالا  برای متخصصان در آلمان :

چگونه بحران ویروس کرونا باعث تغییر تصویر در بین جویندگان کار بین المللی شده است؟

ویروس کرونا  اقتصاد را به طور کلی متحول کرد. بسیاری از مشاغل ، به ویژه شرکت های سرگرمی و رستوران ها و غیره مجبور شده اند موقتاً درهای خود را ببندند. بخش صنعت هنوز در حال حرکت است ، البته کارمندان در ساعات کوتاه تری کار می کنند.  اقتصاد پس از بحران به زودی تثبیت خواهد شد و تقاضا برای متخصصان و نیروهای ماهر همچنان وجود خواهد داشت. واضح است که کسب و کارها همچنان مشتاق جذب بهترین استعدادهای بین المللی هستند.

متقاضیان بین المللی چگونه از قانون جدید مهاجرت ماهر بهره مند می شوند؟

به عنوان مثال ، در حالی که در آلمان تحصیل می کنید ، دانشجویان بین المللی می توانند به رشته دیگری بروند، به یک دوره آموزشی روی بیاورند یا یک پیشنهاد شغلی را بپذیرند. اولویت بندی برای همه مشاغل متوقف شده است و دوره های آموزشی و افراد جویای کار از اول مارس 2020 می توانند بیایند و به دنبال کار باشند. همه ملیتها از حقوق برابر برخوردار هستند. اگرچه برای اطمینان از عدم استفاده از متقاضیان بین المللی ، ما هنوز باید مطابق با دستمزد و شرایط کار را بررسی کنیم. شرکت ها همچنین می توانند به طور مستقیم از روند استخدام پشتیبانی کنند: درصورتی که شرکتی تصمیم به جذب یک متقاضی بین المللی بگیرد ، کارفرما می تواند به اصطلاح روش مهاجرت کارگر ماهر تسریع شده به آلمان را آغاز کند.

تقاضای بالا  برای متخصصان در آلمان

متقاضیان بین المللی به چه مدارکی نیاز دارند؟

مهمترین مدرک توانایی زبان آلمانی است. اگر یک متقاضی فقط دانش کاملی از زبان آلمانی داشته باشد ، این پایان راه نیست – اما باید هدف آنها پیشرفت سریع هرچه سریعتر باشد. این امر به آنها در زندگی خصوصی نیز کمک خواهد کرد. علاوه بر این ، متقاضیان بین المللی باید مستقل ، آزاد و مایل به تعامل با فرهنگ آلمان باشند.

برای اشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به آلمان هم اکنون درخواست مشاوره خود را در سایت ثبت کنید.

آیا من به زبان آلمانی نیاز دارم
مراحل کار در آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
فهرست