دانشگاه های المان - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

دانشگاه های المان

بدون دیدگاه
blank

معرفی دانشگاه های المان

دانشگاه برلین

برلین برخی از بهترین دانشگاه های اروپا را در خود جای داده است .در بیشتر این دانشگاه ها دوره های درسی که به زبان انگلیسی ارائه میشوند با همان تنوع و گستردگی که کلاس های المانی این دانشگاه ها برگزار می شوند,برقرار هستند.این یکی از بهترین مزیت های برلین برای دانشجویان بین المللی  است که با زبان المانی اشنایی کافی ندارند.

دانشگاه فریه برلین

این دانشگاه که یکی از بهترین دانشگاه های تحقیقاتی  المان و برزگترین  دانشگاه از چهار دانشگاه تحقیقاتی برلین است,در نظر دادر در اینده ای نه چندان دور یک سوم از جمعیت دانشج.یان خود را ازمیان دانشجویان بین المللی انتخاب کند.دانشگاه فریه برلین در رتبه بندی کیواس که هر ساله بهترین دانشگاه های جهان را در فهرست سالانه خود منتشر میکند.در رتبه هشتادو هفت دنیا قرار گرفته است ودر رشته های هنر ,علوم انسانی و علوم اجتماعی  یکی از بهترین ها در جهان شناخته می شود.این دانشگاه در کشور های ایالات متحده,بلژیک,روسیه,مصر,چین و هندوستان دفاتر رسمی دارد,که به ارتباط با دانشگاه های این کشور ها و جذب دانشجویان مستعد این کشورها مبادرت می ورزند.

دانشگاه هومبولت برلین

بیش از 10% از جمعیت دانشجویان دانشگاه هومبولت که یکی از قدیمی ترین دانشگاه های برلین است را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند.در سال 2012-2013 این دانشگاه در فهرستی که نشریه تایم برای رده بندی بهترین دانشگاه های اموزش عالی جهان منتشر کرد.رتبه 99ام دنیارا به خود اختصاص داد. هومبولت یکی از دانشگاه  المان با تمرکز ویژه بر روی تحقیقات  است که مشهورترین اساتید جهان در رشته های تاریخ,اقتصاد ,کمی هواشناسی و تغیرات با و هوایی را در خود جای داده است.

این دانشگاه یکی از مناسبترین دانشگاه های المان برای دانشجویان علاقه مند به تحقیقات علمی است.

دانشگاه های مونیخ

مونیخ بزرگترین شهر ایالت باواریا المان و شهری غنی از تاریخ و فرهنگ المان است.انتخاب دانشگاه مناسب برای تحصیل مونیخ برای دانشجویان مستعد بین المللی با توجه به تعداد زیاد دانشگاه ها در این شهر ,کار دشواری نیست.

دانشگاه فنی مونیخ

دانشگاه فنی مونیخ با رتبه 53ام بهترین جایگاه ازمیان دانشگاه های المان را در فهرست رتبه بندی بهترین دانشگاه های جهان به خود اختصاص داده است.این دانشگاه هم اکنون با 500 دانشجوی بین المللی,16درصد از جمعیت دانشجویان خود را از دانشجویان بین المللی پذیرفته است .این دانشگاه در زمینه های فنی ,همچون رشته های مهندسی شهرت و اعتبار خاصی دارد و با بسیاری از از دانشگاه های مشهور ایالات متحده از جمله دانشگاه های MIT ,استنفورد,کرنل و جورجیا تک ,همکاری نزدیکی دارد.این دانشگاه  همچنین با بهترین دانشگاه های سرتاسر اروپا و اسیا همکاری های علمی بسیار قوی دارد.

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

دانشگاه لودیگ ماکسیمیلیان مونیخ  یکی از قدیمی ترین دانشگاه های المان است که در رتبه بندی بین المللی کیو اس در تبه 60 ام جهان قرار گرفته است و پس از دانشگاه  های فنی مونیخ و هایدلبرگ در رتبه سوم برترین دانشگاه های المان قرار گرفته است.حدود 15 درصد از جمعیت دانشجویان  این دانشگاه را دانشجویان بین المللی تشکیل داده اند .این دانشگاه در بیش از صد رشته و زمینه تحقیقاتی فعالیت می کند و کلاس های انگلیسی  زبان در این دانشگاه به ویژه در رشته های بازرگانی , مدیریت, روانشناسی و فیزیک به طور فراینده ای در حال افزایش است.

اقامت تحصیلی المان

دانشگاه هایدلبرگ

این دانشگاه که در سال 1386 میلادی بنا شده است با رتبه 155ام بهترین دانشگاه های دنیا می باشد ,یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین دانشگاه های اروپای غربی به شمار می رود.رشته های علوم پایه این دانشگاه از سایر رشته های ان نیز وضعیت بهتری دارند.20 درصد جمعیت دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان بین المللی که از 10 کشور جهان گرد هم امده اند,تشکیل شده است.همچنین حدود یک سوم دانشجویان دکتری در این دانشگاه از دانشجویان بین المللی هستند .به خاطر داشته باشید  که اغلب دوره های تحصیلی در این دانشگاه به زبان  المانی ارائه می شود .افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه  هایدلبرگ را دارند باید به زبان المانی تسلط کافی را داشته باشند .

دانشگاه بین المللی شیلر

دانشگاه بین المللی شیلر ,با پردیس های متعدد در اروپا و امریکا یک دانشگلاه ین المللی به معنای واقعی است.پردیس اصلی این دانشگاه در ایالت فلوریدا امریکاه واقع شده است  ,اما قدیمی ترین و بزرگترین پردیس این دانشگاه در هایدلبرگ  المان قرار دارد . این دانشگاه در ابتدا برای دانشجویان امریکایی که قصد ادامه تحصیل در کشور المان را داشتند تاسیس شده است .

در حال حاضر دانشجویانی از 100 کشور جهان در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.سیستم اموزشی این دانشگاه کاملا مطابق  با سیستم اموزشی ایالات متحده است ومدرک تحصیلی اخذ شده در این دانشگاه مورد تایید وزارت علوم ایالات متحده قرار میگیرد.

تامی کلاس ها و دوره های اموزشی این دانشگاه به زبان انگلیسی بوده و بیش تر اموزش مبنی بر کار در دستور کار این دانشگاه  قرار دارد,که شامل  دوره های دوساله و چهار ساله می شود.

دانشگاه فورت وانگن

دانشگاه فورت وانگن ,دانشگاهی کوچک که در ایالت بادن وورتمبرگ واقع شده است که روی علم کاربردی تمرکز بیشتری دارد. با وجود وسعت کم,این دانشگاه در زمینه رشته های مانند مدیریت, بازرگانی بین المللی در رتبه ی دوم المان قرار گرفته است. و در رشته های مهندسی و علوم کامپیوتر اعتبار خاصی دارد. در دانشگاه فورت وانگن که 13 درصد  از دانشجویان  را دانشجویان بین المللی تشکیل داده است و از لحاظ رضایت دانشجویان بین المللی در رتبه اول کشور قرار گرفته است.این دانشگاه با بیش از 100 دانشگاه معتبر بین المللی نیز همکاری های نزدیک علمی دارد.

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر با نام های دادینلی و ترکیه ویت آس نماینده قانونی خدمات مهاجرتی المان در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (دانشگاه های المان) همراهی می کنند مهاجرت آسان به المان با

  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به المان روی تصویر زیر کلیک کنید.

اقامت المان

برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به آلمان و اقامت ارزان المان هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

blank
تحصیل در المان
blank
ثبت شرکت المان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
blank
فهرست