اقامت ویزای کار قبرس - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

اقامت ویزای کار قبرس

بدون دیدگاه
اقامت ویزای کار قبرس

اقامت ویزای کار قبرس

اقامت ویزای کار قبرس

چگونه می توان در قبرس کار پیدا کرد؟

قبرس یک جزیره است که در دریای مدیترانه واقع شده است. آب و هوا ، تاریخ و فرهنگ آن را به یک مقصد عالی برای بازدید تبدیل کرده است. اما قبرس نه تنها یک مقصد عالی گردشگری است ، بیشتر افرادی که به آن سفر می کنند بلافاصله مسحور شده و مایل به نقل مکان هستند. برای آن دسته از شما که به دنبال اقامت دائمی تر در این جزیره هستید ، مطمئناً تأمین نوعی درآمد اساسی برای حمایت از شیوه زندگی خود بسیار مهم است. شما می توانید مجدداً مکان خود را پیدا کرده و یا در اینجا شغلی راه اندازی کنید یا می توانید برای کار درخواست دهید.

اقامت ویزای کار قبرس

زبان – انگلیسی همیشه کار می کند!

اول از همه ، شما باید بدانید که زبانهای اصلی در مناطق جنوبی قبرس یونانی و ترکی در قسمت شمالی است اما بیشتر مردم به زبان انگلیسی به اندازه کافی ارتباط برقرار می کنند. به خصوص هنگامی که در محیط کسب و کار جزیره جستجو می کنید ، تجربه خواهید کرد که افراد بسیار توانایی و تمایل به صحبت انگلیسی دارند.

مشاغل و حقوق حرفه ای پایه در قبرس

همانند سایر کشورهای اتحادیه اروپا ، شغل و حقوق در سطح مهارت ، تجربه و اندازه شرکتی که در آن مستقر هستید متفاوت است. حقوق ناخالص در قبرس کمی کمتر از سایر کشورهای اتحادیه اروپا است ، اما از آنجا که نرخ مالیات پایین است ، حقوق در سطح اتحادیه اروپا رقابت می کند.

برای یافتن شغل ، روش های مختلفی برای شهروندان اتحادیه اروپا و شهروندان غیر اتحادیه اروپا وجود دارد.

شهروندان اتحادیه اروپا:

شهروندان اروپایی می توانند با گذرنامه اتحادیه اروپا وارد کشور شوند و در مدت حداکثر 90 روز به دنبال کار باشند. پس از استخدام ، باید درخواست اجازه کار و مجوز اقامت موقت را بدهید که 6 ماه پس از ارسال درخواست دریافت می کنید. دریافت فرآیند به عنوان یک سند قانونی در طول این مدت شش ماه کار خواهد کرد.

پس از گرفتن اجازه کار ، می توانید درخواست تابعیت دهید:
  • پس از 7 سال اقامت قانونی.
  • اقامت موقت 5 سال + 2 سال اقامت دائم.

* اگر تابعیت کشور اتحادیه اروپا را دارید ، شرایط مختلف (ساده شده) برای اخذ اقامت موقت اعمال می شود. (لطفا به قسمت مهاجرت و اقامت دائم ما مراجعه کنید)

* اگر یک عضو غیر اتحادیه اروپا به مبلغ 300.000 یورو یا بیشتر یک ملک مسکونی برای خود و خانواده اش بخرد ، درخواست وی برای اقامت دائم ، ویزای گروه F به طور مطلوب بررسی می شود.

اقامت ویزای کار قبرس

پیدا کردن یک شغل

روش های مختلفی برای جستجوی کار وجود دارد. ساده ترین راه ممکن است برقراری ارتباط در قبرس یا کار در شغلی باشد که دفتر کار خود را در این جزیره داشته باشد و فقط در آنجا مستقر شوید. اما ، درک این ویژگی ها معمول نیست ، ما توصیه می کنیم از سایت های کاریابی در اینترنت استفاده کنید.

این مکانیسم ها به طور گسترده ای توسط مشاغل متقاضی حرفه ای استفاده می شود. سیستم عامل ها دارای فیلترهایی هستند که می توانید در زمینه خاص خود جستجو کنید. حتی می توانید شهر دلخواه خود را انتخاب کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم جستجوی خود را گسترده تر کنید تا امکانات بیشتری پیدا کنید.

شما می توانید به عنوان یک شهروند اتحادیه اروپا به عنوان بیکار ثبت نام کنید. شما باید با داشتن شناسنامه یا گذرنامه ، و همچنین نمونه های اولیه یا کپی های معتبر مدارک تحصیلی / مدارک تحصیلی (از جمله گواهینامه های سالن ورزشی / لیسه) و گواهینامه های هر آزمون حرفه ای که با موفقیت انجام شده است ، همه به زبان یونانی یا انگلیسی در دفتر PES ثبت نام کنید. در بعضی از کشورهای اتحادیه اروپا حتی می توان کمک هزینه بیکاری خود را از کشور خود مستقیماً به قبرس آورد. به طور معمول ، سه ماه محدودیت وجود دارد ، اما این قطعاً چیزی است که شما باید قبل از مراجعه با آژانس بیکاری در کشور خود بررسی کنید. هنگامی که به عنوان بیکار در قبرس ثبت نام کردید ، درخواست بیکاری باید تمدید شود:

  • هر شش هفته برای افراد بیکار و جویای کار.
  • هر شش ماه برای افرادی که به دنبال کار بهتر هستند.
  • هر دو ماه برای افرادی که به دنبال کار با کارفرمای خاص یا در یک مکان خاص هستند.

نکاتی وجود دارد که می توانیم برای یافتن شغل پیشنهاد دهیم. به عنوان مثال ، شما به یک CV خوب  (curriculum vitae) و یک نامه نامه عالی نیاز دارید.

CV به کارفرما اجازه می دهد مدارک ، تحصیلات ، تجربیات و مهارت های خاص شما را ببیند. نامه همراه آنها را ترغیب می کند که به راه شما ادامه دهند.

مصاحبه

بسته به شغل مورد نظر شما ، روند مصاحبه ممکن است متفاوت باشد. برخی از مصاحبه های شغلی فقط به یک مصاحبه نیاز دارند ، در حالی که ممکن است قبل از اینکه موقعیت به شما پیشنهاد شود ، به سه مصاحبه نیاز داشته باشید. از شما خواسته خواهد شد که با کارفرمای بالقوه خود صحبت کنید و احتمالاً برای درک بهتر شخصیت ، مهارتها و دانش اولیه خود آزمونهای کتبی را ترتیب دهید. همیشه سعی کنید لباس حرفه ای بپوشید و همیشه سر وقت باشید. حتی اگر بسیاری از مردم قبرس کاملاً انگلیسی صحبت کنند ، ممکن است شما بخواهید برخی از عبارات یونانی مانند “سلام” ، “روز خدا” ، “حال شما” و غیره را یاد بگیرید. این نه تنها یک روش عالی برای آگاهی دادن به شخصی که با او صحبت می کنید می داند که شما مایل به یادگیری زبان هستید بلکه تواضعی را نیز نشان می دهد که مایلید به زبانی صحبت کنید که با آن بسیار آشنا نیستید.

کسب و کار خود را ایجاد کنید

قبرس با مشاغل جدید در حال رونق است. بسیاری از شرکت ها برای شرایط عالی تجاری ، اقتصاد پایدار ، سیستم جذاب مالیات ، آب و هوا ، نرخ بزهکاری کم و موقعیت مکانی در اینجا مستقر شده اند. اگر می خواهید مشاغل شخصی خود را ایجاد کنید ، ما بسیار شما را تشویق می کنیم که فصل مربوط به ایجاد مشاغل در قبرس را بررسی کنید. از آنجا که ایجاد یک شرکت در جزیره نه تنها آسان است ، قبرس تنظیمات بسیار جذابی را نیز برای شرکت شما در نظر گرفته است.

سرانجام…

هلدینگ مهاجرتی دادآور نسیم مهر شما را تشویق می کند تا امکاناتی را که قبرس به شما ارائه می دهد کشف کنید. کشور به سرعت در حال رشد است و همه تازه واردان از رشد کشور بهره مند می شوند. ما شما را به استفاده از این راهنما تشویق می کنیم ، و پس از بررسی ، برای اطلاعات دقیق تر در مورد کشور زیبای قبرس ، بیشتر در یلاگ ما جستجو کنید امیدوارم به زودی شما را ببینم!

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر با نام های دادینلی و ترکیه ویت آس نماینده قانونی خدمات مهاجرتی ترکیه در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (اقامت ویزای کار قبرس) همراهی می کنند مهاجرت آسان به قبرس با  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به قبرس روی لینک کلیک کنید.

اقامت ویزای کار قبرس

برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به قبرس و اقامت ارزان قبرس هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

 

اقامت قبرس ازطریق سرمایه گذاری
اقامت قبرس ازطریق سرمایه گذاری
خرید خانه در قبرس
خرید ملک در قبرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
blank
فهرست