ویزا کارت و مسترکارت - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر سرمایه گذاری و خرید ملک

ویزا کارت و مسترکارت

بدون دیدگاه

ویزا کارت و مسترکارت

کارت های Visa Card و Master card از معروفترین این کارت ها می باشد و در سرتاسر دنیا از آن ها استفاده می شود

این شرکت های صادرکننده و پشتیبان کارت نیز شرکت هایی بزرگ و بین المللی هستند که از نقطه نظر سرعت و امنیت و … تفاوت های چندانی با یکدیگر ندارند.

ویزا و مستر کارت هر دو می توانند در پرداخت آنلاین استفاده شوند.

شرکت های صادر کننده کردیت کارت مانند ویزا و مسترکارت معمولاً به صورت مستقیم برای افراد کارت صادر نمی کنند بلکه این کار توسط بانک‌ها، اتحادیه های اعتباری و حتی فروشندگان عمده انجام می شود که این کارت ها را معمولا با برند خود صادر می نمایند. قوانین و شرایط این کارت ها توسط موسسات مالی که این کارت ها را صادر می نمایند تبیین می شود. بانک صادرکننده کارت به طور مثال نرخ بهره، کارمزدها، جوایز و هدایا و سایر قابلیت های این کارت ها را تعیین می نمایند و زمانی که فردی اقدام به پرداخت قبضی از طریق این کارت می نماید، موسسات مالی هستند که این پول را دریافت می نمایند و نه شرکت مستر و ویزا کارت.

شرکت های ویزا و مسترکارت و سایر شرکتهای صادر کننده کردیت کارت مانند امریکن اکسپرس و دیسکاور فایننشال سرویسز درآمد خود را از موسسات مالی و پذیرنده ها به دست می آورند. شرکت های ویزا و مسترکارت معمولا خود شرکت‌های مالی معرفی نمی کنند بلکه از خودشان به عنوان شرکت های تکنولوژی پرداخت یاد می کنند.

مستر کارت و ویزا کارت

تفاوت ویزا و مستر کارت

اگرچه تفاوت زیادی بین ویزا و مستر کارت وجود ندارد ، اما کاملاً یکسان نیستند. هریک از این  شبکه های پرداخت مجموعه ای از مزایا را در اختیار دارندگان قرار می دهد. به طور مثال، ویزا ممکن است مزایای پوشش اتومبیل اجاره ای را ارائه دهد ، اما این بدان معنی نیست که هر کارت ویزا آن را داشته باشد

اطلاعیه :فرم ورود به ترکیه

طبق اطلاعیه وزارت بهداشت ترکیه از15 مارچ تمامی افرادی که قصد سفر به ترکیه دارند باید 72 ساعت قبل از پرواز فرم مربوط به این وزارت خانه را در وبسایت وزارت بهداشت پر کنند ، این فرم برای حفظ سلامتی تمامی مسافرین به ترکیه می باشد تا سفر امنی داشته باشند ، با پر کردن این فرم کد حس به شما تعلق میگیرد و در مدتی که شما در ترکیه هستید افرادی که شما با انها در تماس باشید اگر موردی دچار بیماری کرونا شود به راحتی به شما اطلاع داده میشود و تست های لازم از شما گرفته میشود. نکته مهم : اطلاعاتی که وارد میکنید دقت لازم را داشته باشید اگر اطلاعات اشتباه وارد کرده باشید از ورود شما به ترکیه جلوگیری میشود ، و حتی ممکن است کارتان به مراجع قضایی کشیده شود. این فرم از چهار مرحله تشکیل شده است با پر کردن هر مرحله و انتخاب گزینه ileri وارد مرحله بعد میشوید.

ممنوع الخروجی ها

ممنوع الخروجی ممکن است به نحوی شامل حال افراد شود که انها حتی خبر نداشته باشند و موقع خروج در گمرک یا فرودگاه به فرد اطلاع داده شود. پس اگر میخواهید قبل از خروج از کشور ممنوع الخروجی خود را چک کنید می توانید به اداره گذرنامه مراجعه کرده و از وضعیت خود مطلع شوید. با توجه به نوع و اهمیت جرم ممنوع الخروجی که ضادر میشود 6 ماه معتبر هست و اگر دادگاه لازم بداند می تواند هر 6 ماه یکبار ان را تمدید کند.

در این پست به چند گروه از افراد اشاره میکنیم که حق خروج از کشور را ندارند :

1-            بدهکاران قطعی مالیاتی که بدهکاری ان ها در دادگاه ثبت شده است.

2-            افرادی که به دلیل تکدی ، ولگردی ، سرقت ، کلاهبرداری و هر عنوان سو شهرت باشند.

3-            کسانی که مسافرت آنها به تشخیص قانون مخالف مصالح جمهوری اسلامی ایران باشد.

4-            اشخاصی که به موجب اعلام کتبی مقامات قضایی حق خروج از کشور را ندارند

5-            افرادی که اخذ گذرنامه و خروج آنها به اراده فرد دیگری باشد ( شوهر ، پدر و..)

 

نکته مهم : افرادی که در خارج از کشور اعمال خلاف قانون انجام دهند ( سرقت ، کلاهبرداری و..) از خروج مجددشان جلوگیری میشود.

خدمات کنسولگری ایران در ترکیه

امور گذرنامه:

صدور گذرنامه ، تعویض گذرنامه ، تعویض گذرنامه مخدوش ، تفکیک گذرنامه برای همراهان ، استعلام آخرین خروج از کشور ، مهر خروج مکرر در گذرنامه ، اجازه خروج همسر و فرزندان ، گذرنامه مفقود شده ، تغییر محل اقامت ، موافقت یا تابعیت زوج.

امور دانشجویی:

اجازه خروج دانشجویی ، تایید مدارک دانشجویی ، تجدید رایگان گذرنامه ، تخفیف بلیط هواپیمایی ، تشکیل پرونده دانشجویی ، تایید مدارک درمانی ویژه بورسیه ، معرفی نامه دانشجویی ، معافیت دانشجویی ، تسهیلات غیر ارزش دانشجویی .

امور وکالتی :

وکالتنامه برای فروش اموال غیر منقول ( زمین ، ملک و..) ، وکالتنامه برای فروش اموال منقول ( ماشین ، موبایل، سهام و..) ، وکالتنامه رهن و اجاره ملک ، وکالتنامه عادی ( امور اداری ، بانکی ، نطام وظیفه و.. ) ، تایید امضا.

امور اجتماعی :

استعلام و ترجمه گواهینامه ، تمدید یا المثنی گواهینامه ، ترجمه و تایید گواهی فوت ، گواهی عدم سو پیشینه ، تعویض یا المثنی کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت ، ترجمه و تایید گواهی ولادت ، پرداخت جریمه غیبت از خدمت ، معافیت کفالت ، معافیت پزشکی ، کسب خبر از ایرانیان مفقود.

برای اشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به ترکیه و اقامت ارزان ترکیه هم اکنون درخواست مشاوره خود را در سایت ثبت کنید.

پرستاری در آلمان
نحوه محاسبه امتیاز فدرال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
فهرست