ویزای استارت آپ ترکیه - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر مهاجرت کاری

ویزای استارت آپ ترکیه

بدون دیدگاه

ویزای استارت آپ

ویزای استارت آپ ترکیه یکی از بهترین نوع ثبت شرکت ها در ترکیه بوده و از طرفداران زیادی برخوردار است. ویزای استارت آپ ترکیه یکی از راه های کسب درامد در این کشور است و برای این منظور بایستی موارد مهمی را در نظر گرفت. یکی از مهمترین مؤلفه های مهم در خصوص سرمایه گذاری در یک کشور بررسی رشد اقتصادی یک کشور است. این مؤلفه مهم در این کشور ۲.۵۷ می باشد. از سوی دیگر از مؤلفه های مهم در این خصوص بررسی شاخص های ریسک در سرمایه گذاری در ترکیه است. شاخص های ریسک در این کشور عمدتاً بالا بوده و این موضوع سبب می شود تا با احتیاط بیشتری در این خصوص گام برداشت.

ویزای استارت آپ ترکیه مانند تمامی استارت آپ های سایر کشور ها باید پس از تأیید طرح تجاری صورت پذیرد

در این کشور طرح تجاری ارائه شده بیشترین تأثیر را دارد و باید کاملاً نوآورانه و بکر باشد

پس از اینکه طرح تجاری مورد پذیرش قرار گرفت مرحله جذب سرمایه گذار آغاز می گردد

سرمایه گذار هم می تواند مؤسسات دولتی باشند و هم پشتیبان های خصوصی در این کشور حضور فعال دارند

دولت خود در یافتن سرمایه گذار به افراد متقاضی کمک های لازم را انجام می دهد

معمولاً طرح هایی که بر پایه تکنولوژی it بنا نهاده شده باشند از اولویت بیشتری برخوردار خواهند بود

و جذب سرمایه گذار برای این طرح ها راحت تر می باشد.

ویزای استارت آپ ترکیه یکی از راه های اخذ اقامت ترکیه است افرادی که موفق به اخذ این نوع ویزا می گردند در ابتدا یک ویزای ۲ ساله اعطا می گردد. این ویزای ۲ ساله پس از این مدت اگر موفق بوده باشد قابل تمدید می باشد و برای مدت ۲ سال دیگر تمدید می شود که پس از این مدت شخص می تواند اقامت دائم ترکیه را اخذ نماید.

شماره مرسیس – Mersis

در سال ۲۰۰۶ بر پایه ی استراتژی جامع اطلاعات، سازمان برنامه ریزی عالی، تصمیم به ایجاد یک سیستم مرکزی اطلاعات اشخاص حقوقی و شرکت ها گرفت.این سیستم مرکزی مرسیس (Mersis) نام گرفت.

کاربردهای شماره مرسیس

اولین کاربرد مرسیس، عملکرد پایه برای جمع آوری سیستم اطلاعات مرکزی است. این عملکرد برای ثبت شرکت های تجاری ثبت و اعلان معامله ها و آرشیو الکترونیکی این ثبت و اعلان ها مورد استفاده قرار می گیرد.دومین کاربرد آن برای اطلاعات شخصی و دیگر بخش اقتصادی مانند تاجران شرکت های شخصی، موسسین، وقف ها، اتحادیه ها، سازمان های ثبتی و دولتی می باشد که به صورت یک شماره تکی در سیستم سازمانی دولتی می باشد. و اطلاعات شخصی پایه را در محلی جمع آوری کرده است.

این شماره یک شماره ۱۶ رقمی است که برای شرکت های با مسئولیت محدود و سهامی با ۰ شروع می شود و در ادامه شماره مالیاتی شرکت می آید. در آخر نیز ۰۰۰ می آید.در خصوص شرکت های شخصی، شماره کیملیک ترک صاحب شرکت شروع می شود و با ارقامی مانند ۰۰۰۱۵ یا ۰۰۰۱۹ پایان می یابد. اگر شماره مرسیس یک شرکت با مشخصات و ترتیب گفته شده نباشد، این شماره موقتی می باشد. در این موارد با مراجعه به اتاق مدیریت بازرگانی ثبت شرکت های تجاری و اطلاع رسانی به آن ها، شماره مرسیس واقعی را می توان دریافت نمود.

اگر شماره MERSIS شرکت خود را نمی دانید، ابتدا باید در سایت mersis.gumrukticaret.gov.tr ثبت نام کنید. بعد از اتمام مراحل ثبت نام و ورود به سیستم، بر روی گزینه ” استعلام شرکت” در سمت راست کلیک کنید. در صفحه باز شده، روی گزینه “جستجوی شرکت” کلیک کنید.در صفحه جدید سوال هایی در مورد شرکتتان از شما پرسیده شده است که لازم نیست به همه موارد پاسخ دهید. به عنوان مثال می توانید با وارد کردن شماره رجیستری تجارت خود و انتخاب مدیر ثبت تجاری مربوطه، استعلام بگیرید.

ویزای کار برای کارگران ماهر

آیا شما یک دوره حرفه ای را خارج از آلمان گذرانده اید؟ با توجه به نیاز آلمان شما می توانید درخواست شغلی خود را انجام دهید.

 

شرایط ویزای کار برای صدور چیست؟

مدرک تحصیلی شما باید در آلمان شناخته شود یا قابل مقایسه با صلاحیت تحصیلی آلمان باشد. آیا می خواهید در یک حرفه تنظیم شده کار کنید ، به عنوان مثال در یک حرفه مراقبت های بهداشتی ، یک پروانه حرفه ای کاملاً ضروری است.

شما یک پیشنهاد شغلی خاص از یک کارفرما در آلمان دارید. مهم است که صلاحیت شناخته شده شما را قادر می سازد شغل را بپذیرید. این بدان معنی است که استخدام در مشاغل مرتبط امکان پذیر خواهد بود.

اگر سن شما از 45 سال بیشتر است و  برای اولین بار برای کار به آلمان سفر می کنید؟ در این صورت ، باید با شغل مورد نظر در آلمان حداقل 46،860 یورو (در سال 2021) حقوق ناخالص سالانه بدست آورید یا شواهدی از مزایای بازنشستگی کافی ارائه دهید

 

ویزا برای کار چه چشم اندازهایی را ارائه می دهد؟

ویزا یا اجازه اقامت برای گرفتن شغل واجد شرایط حداکثر برای چهار سال صادر می شود. اگر قرارداد کار به مدت کوتاه تری محدود شود ، اجازه اقامت برای این مدت کوتاه تر صادر می شود.

پس از چهار سال در اختیار داشتن اجازه اقامت برای کار ، تحت شرایط خاصی می توانید در صورت درخواست اجازه اقامت دائم دریافت کنید. این اجازه اقامت نامحدود است. اگر دوست دارید با خانواده در آلمان زندگی کنید  با این اجازه اقامت امکان پذیر است.

آیا می دانستید تماس با مشاوران دادینلی رایگان است!

نحوه محاسبه امتیاز فدرال
غذاهای ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
فهرست