مکان های دیدنی کانادا - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر مکان های دیدنی کانادا

مکان های دیدنی کانادا

بدون دیدگاه

مکان های دیدنی کانادا که حتما باید دیده شود

  • بانف :

مکان های دیدنی کانادا – در وسط پارک ملی قرار گرفته و با یک چشم انداز کوهستانی احاطه شده است.

این شهر یک جاذبه توریستی محبوب است ، مکانهای زیبا و دیدنی زیادی را شامل کوهنوردی ، اسکی ، دوچرخه سواری و موارد دیگر می کند.

در همین حال ، خیابان بانف در قلب شهر قرار دارد. این هتل دارای کافه ها ، رستوران ها ، مغازه ها و موزه های بی شماری است. خیابان اصلی دارای معماری تاریخی است که کشف آن جالب است.

چرا به آنجا می رویم؟  فعالیت های مختلف در تمام طول سال ؛ یک خیابان زیبا در مرکز شهر ، که یک شب عاشقانه را فراهم می کند.  مکان های دیدنی کانادا

 

  • سنت جان :

بزرگترین شهر استان نیز به عنوان یکی از خوش رنگ ترین شهرهای جهان شناخته شده است!

معمولاً در مکان هایی انتظار همیشه رنگ های پر جنب و جوش و خانه های زنده را دارید که همیشه گرم و آفتابی است. با این حال ، آب و هوا در سنت جان معمولاً خنک و متشنج است.

اما این باعث نمی شود که مردم محلی ساختمان های خود را به زیبایی نقاشی کنند.

این شهر همچنین به داشتن زندگی فرهنگی پر جنب و جوش ، گالری های متعدد و موزه ها مشهور است.

محیط بکر فعالیت های مختلف در فضای باز را برای بازدید کنندگان فراهم می کند. پارک پیپی یکی از بزرگترین پارک های شهری کانادا است و دارای زمین های گلف ، اسکی و همچنین مسیرهای پیاده روی ، جانوران متنوع و گیاهان است. پارک بانرمان به سبک ویکتوریایی میزبان یک استخر شنا ، یک الماس بیس بال ، رویدادها و جشنواره ها است.

چرا به آنجا می رویم ؟ در واقع یک مقصد جذاب است. از معماری منحصر به فرد و فرهنگ غنی گرفته تا فعالیت ها و رویدادهای همه کاره در فضای باز – St. John شهری عالی برای بازدید یک بار در کانادا است.

چه موقع به آنجا برویم ؟ تابستان ها در اینجا گرم و زمستان ها معتدل است. در همین حال ، بازدیدکنندگان تفریحات مختلفی را در تمام طول سال پیدا می کنند – از فعالیت های سرگرم کننده در فضای باز تا یک صحنه فرهنگی هیپ.

 

  • هتل دگلاس :

شاید این هتل زیبا ترین هتل یخی باشد! یخ شفاف و شبیه شیشه است ، بنابراین این منظره شگفت انگیز را ایجاد می کند. تنها چند دقیقه با مرکز شهر کبک فاصله دارد و هتل با یک نوشیدنی که البته در لیوان یخ سرو می شود ، از میهمانان خود دیدار کرده و استقبال می کند. اتاق ها دارای کیسه های خواب گرم هستند و استراحت دنج را تضمین می کنند.

چرا به آنجا می رویم ؟ این هتل از زمان افتتاح در سال 2001 بیش از یک میلیون بازدید کننده داشته است. کسانی که یک شب اقامت ندارند ، می آیند مجسمه های خیره کننده و خود هتل را تحسین می کنند.

 

  • نهر هافنر :

در پارک ملی کوتینای یافت می شود ، که یک واحه فوق العاده بکر است ، یک میراث جهانی ، کوهنوردان ، کوهنوردان و عکاسان را به خود جلب می کند.

نهر هافنر به خصوص برای دوستداران آدرنالین جذاب است:

دیوارهای سنگی تند و سنگین آن حتی باتجربه ترین کوهنوردان را به چالش می کشد.

بازدیدکنندگان همچنین توسط ستون های یخی خیره کننده و غار Caveman وسوسه های عظیم استالاکتیت وسوسه می شوند.

چه موقع به آنجا برویم ؟ زمستان بهترین زمان برای دیدن این ستون ها و سازه های زیبا و یخی است.

 

  • پیت شامپلین ، شهر کبک :

شهر زیبای کبک در زمستان پوشیده از برف می شود و با هزاران چراغ تزئین می شود و بدین ترتیب به مقصدی مطلوب تبدیل می شود.

در همین حال ، Petit Champlain محبوب ترین و دیدنی ترین محله است: بازدید کنندگان برای دیدن معماری تاریخی ، خیابان های سنگفرش باریک و نقاشی های دیواری به اینجا می آیند. علاوه بر این – این قدیمی ترین منطقه خرید در کل قاره است!

چرا به آنجا می رویم؟ خیابان عابر پیاده همچنین دارای پله های Breakneck است: در سال 1635 ساخته شده است که قدیمی ترین پلکان کبک است. مناظر شگفت انگیز پانوراما از بالا ، مشرف به قدیمی کبک ، از بالا باز می شوند. علاوه بر تمام ساختمانهای با اهمیت تاریخی ، فروشگاه های کوچک بوتیک ، کافه ها و رستوران ها نیز جمعیت را به خود جلب می کند.

  • غارهای یخی :

سرزمین برف و یخ ابدی . در مکانهایی مانند Booming Ice Chasm ، غارهای یخی حتی برای افراد حرفه ای حتی می توانند خطرناک و قابل دسترسی باشند. یخ کاملاً شفاف است و غار دارای آکوستیک شگفت انگیزی است. هرچند فقط افراد حرفه ای باید از این دیوارهای یخی بالا بروند ، زیرا کوچکترین اشتباهی باعث می شود تا آنها به داخل دیوار کشیده شوند.

چرا به آنجا می رویم ؟ غارهای مختلفی وجود دارد و بیشتر آنها به راحتی قابل دسترسی هستند. مکان های دیدنی کانادا

مکان های دیدنی کانادا

 

  • کروز دریاچه واترون :

این دریاچه کوه زرق و برق دار با جنوب آلبرتا و مونتانا ، ایالات متحده آمریکا مرز دارد. پارک ملی دریاچه های واترون به نام این پارک – زیبا ترین و چشمگیرترین عجایب طبیعی اطراف است. یک مسافرت دریایی هیجان انگیز در یک کشتی تاریخی به بازدیدکنندگان ارائه می شود که سواحل واترون را دنبال می کند و اجازه می دهد طبیعت خیره کننده و بکر آن را تحسین کنید. در ساحل دریاچه شهری واترون وجود دارد ، بنابراین بازدیدکنندگان می توانند تمام امکاناتی را پیدا کنند که سفر آنها را راحت می کند. مکان های دیدنی کانادا

چرا به آنجا می رویم ؟ محیط واترتون توسط یونسکو محافظت می شود ، زیرا این گیاه دارای انواع مختلفی از گیاهان ، از جمله چمنزارهای چمنزار ، پارک گیاهان ، گیاهان ساب آلپین ، تندرا آلپ و گیاهان آب شیرین است.

 

  • کوه آسگارد :

کوهی چشمگیر که از برج های دوقلوی بلند 2015 متر (6610 فوت) ساخته شده است ، در پارک ملی Auyuittuq یافت می شود. این نام از اساطیر اسکاندیناوی گرفته شده است ، جایی که Agar پادشاهی خدایان است ، در حالی که توسط Inuit به آن Sivanitirutinguak می گویند. به دلیل طبیعت بکر ، قله های بلند و آرامش معمایی ، کل پارک یک مکان عالی برای بازدید است. مکان های دیدنی کانادا

چرا به آنجا می رویم ؟ دسترسی بسیار دشوار است ، زیرا امکانات بسیار کمی برای گردشگری وجود دارد – فقط یک اردوگاه رسمی در سراسر این ذخیره گاه طبیعی بزرگ! تورهای 10-16 روزه هم در تابستان و هم در زمستان از Pangnirtung یا Iqaluit در دسترس هستند.

 

  • دریاچه مورین ، پارک ملی بانف :

دریاچه معروف و شناخته شده جهانی در دره ده قله ، در ارتفاع تقریبی 1885 متر (6183 فوت) یافت می شود. دریاچه مورین به دلیل رنگ آبی و محیط شگفت انگیز معروف است: کوه های مرتفع با قله های برفی آرامش دلخواه را ایجاد می کنند. بسیاری از مسیرهای پیاده روی توسط بازدیدکنندگان از سراسر جهان لگدمال می شوند.مکان های دیدنی کانادا

چرا به آنجا می رویم ؟  از آنجا که این یکی از محبوب ترین جاذبه های طبیعی در کانادا است ، بسیاری از آژانس های گردشگری گروه های پیاده روی را سازماندهی می کنند و تجهیزات را به بازدید کنندگان ارائه می دهند.

  • ابشار نیاگارا مهاجرت به کانادا

  • آبشارهای نیاگارا :

معروف ترین سقوط مرز بین کانادا و ایالات متحده آمریکا است. شگفتی طبیعی از سه سقوط ساخته شده است که در سرزمین های کانادا و آمریکا پراکنده شده اند. این آبشار سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جلب می کند. همچنین به دلیل حجم باورنکردنی آب ، که با قدرت بی نظیری افت می کند ، به عنوان منبع انرژی برق آبی عمل می کند.

چرا به آنجا می رویم ؟ یکی از بزرگترین آبشارهای جهان ، با دیدگاهی راحت.

چه موقع به آنجا برویم ؟ هر زمان. در تمام طول سال چشمگیر است ، اما در تابستان کاملاً شلوغ می شود.

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر با نام های دادینلی و ترکیه ویت آس نماینده قانونی خدمات مهاجرتی ترکیه ،کانادا ، انگلیس و… در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (مهاجرت به کانادا) همراهی می کنند مهاجرت آسان به کانادا با  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به کانادا روی لینک زیر کلیک کنید.

مهاجرت به کانادابرای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به کانادا و اقامت ارزان کانادا هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

ویزای یونان
اقامت انگلیس از طریق ازدواج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
فهرست