شهرهای مناسب آلمان برای مهاجران - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

شهرهای مناسب آلمان برای مهاجران

بدون دیدگاه
ثبت شرکت

شهرهای مناسب آلمان برای مهاجران

آلمان در تلاش است تا کارگران ماهر را از کشورهای دیگر جذب کند. بنابراین باید دید مهاجرانی که در حال حاضر در این کشور زندگی می کنند ، شهرهای جدید خود را چگونه ارزیابی می کنند؟ این چیزی است که شبکه مهاجران InterNations با انجام یک نظرسنجی ازمیان 3.5 میلیون نفر قصد دارد این موضوع را کشف کند. در این نظر سنجی در مجموع 20،000 نفر شرکت کردند و هفت شهر آلمان را از میان 82 شهر محبوب ترین شهر ها در میان شهرهای جهان انتخاب کردند.

المان

از جنبه امنیت شغلی و فرصت های شغلی خوب این شهرها به ویژه در بین مهاجران محبوب است:

شماره 1 آخن:
آخن تاکنون محبوب ترین شهربرای مهاجران در آلمان بوده است. این شهر کوچک در غرب آلمان تنها حدود 260،000 نفر جمعیت دارد اما در رده بندی های بین المللی ، پیش از سیدنی و توکیو ، رتبه یازدهم را دارد. در بخش “کار در شهر” ، که مشاغل فنی و دیگر مشاغل، امنیت شغلی و تعادل کار و زندگی را در بر می گیرد ، آخن دربین شهرهای برترسراسر جهان قراردارد. با داشتن سهم 89 درصد ، در مقایسه این شهر با دیگر شهر های آلمان درحال حاضر آخن بیشترین میزان رضایت را ازنظرمهاجران دارد.

ویزای المان

شماره 2 دوسلدورف:

دوسلدورف با ارائه کیفیت بالای زندگی ، تعادل خوب کار و زندگی و امنیت شغلی مهاجران زیادی را به خود جذب می کند. عدم موفقیت آن درکسب رتبه بالاتر از 31 در رتبه بندی جهانی ، در درجه اول مربوط به ارتباطات بین فردی است. یکی از مخاطبان مجله InterNations از کاستاریکا گفت: در این شهرپیدا کردن دوستان جدید دشوار است زیرا همه افراد دوست خود را که معمولا از کودکی با آنها دوست هستند را دارند!

اقامت المان

شماره 3 هامبورگ:
هنگامی که بحث از آب و هوا می شود ، شهر هانساتیک بدترین رتبه را در هفت شهر آلمان بدست می آورد. باران و باران و باران در این شهر همیشه باران می بارد ، یا حداقل به نظر می رسد که باران خواهد بارید. با این حال ، هامبورگ به عنوان مکانی جذاب برای کارو با حمل و نقل محلی خوب و با کیفیت بالای زندگی محبوبیت بالایی را در بین مهاجران به دست آورده است. این شهر بین المللی در آلپ در رتبه 42 در مقیاس جهانی قرار گرفت.

خدمات مهاجرت

شماره 4 فرانکفورت :
فرانکفورت یکی شهرهای مناسب آلمان برای مهاجران است و قطب مالی آلمان که به دلیل امنیت شغلی و حقوق زیاد ، در رده دوم بین المللی قرار دارد. یکی از مهاجران اهل بلغارستان می گوید: “حتی اگر فردی با موقعیت شغلی خوب نیستید ، مطمئنا می توانید با دستمزدی که کسب می کنید زندگی کنید.” در رده بندی جهانی ، فرانکفورت در رده های 49 ام قرار دارد که در رقابت نزدیک با کلن (مقام 50) ، مونیخ (مکان 51) و برلین (جایگاه 61) است. اجاره بالا باعث می شود این شهرهای توریستی و محبوب از رتبه های بهتری برخوردار نباشند.

برای اشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به آلمان هم اکنون درخواست مشاوره خود را در سایت ثبت کنید.

آلمان
کار و درآمد در کشور آلمان
blank
کاریابی در سوئد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
blank
فهرست