ساعات کاری داروخانه ها در کشور ترکیه - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

ساعات کاری داروخانه ها در کشور ترکیه

بدون دیدگاه
ساعات کاری داروخانه ها

در این مقاله دادینلی قصد دارد تا در مورد ساعات کاری داروخانه ها در ترکیه اطلاعاتی در اختیار شما همراهان عزیز و دوستداران اخبار و قوانین مهاجرت قرار دهد پس تا انتها همراه ما باشید.

درترکیه داروخانه های شبانه روزی همانند آنچه در ایران رواج دارند فعالیت نمیکنند درایران برخی داروخانه ها خاص هستند که همیشه فعالند وبه آنها داروخانه های شبانه روزی گفته میشود ولی در ترکیه داروخانه های شبانه روزی دائمی نیستند یعنی هرداروخانه در طی ماه موظف است یک شب بصورت شبانه روزی فعالیت کند.

ساعت کار داروخانه ها در ترکیه معمولا تا 7عصر است ولی اگر بعداز این ساعت نیاز به خرید دارو داشتید باید به داروخانه های شیفت شب مراجعه کنید درهر محله داروخانه ها بصورت گردشی در لیست شیفت شب قرار میگیرند و معمولا در روزهای تعطیل فقط یک داروخانه درهرمنطقه خدمات رسانی میکند.

ساعات کاری داروخانه ها
با اپلیکیشن داروخانه های استانبول  که به راحتی به نزدیکترین داروخانه ها با توجه به محل استقرار خود ویا کلیه داروخانه هادرهرمنطقه دست خواهید یافت از خصوصیات این اپلیکیشن پیدا کردن آدرس وتلفن داروخانه مورد نظر ولینک شدن آن به برنامه های مسیریابی وهمچنین ساعات کار داروخانه ها میباشد.
(iECZANE , NOBATCI) اپلیکیشن های داروخانه های  ترکیه

همچنین جهت اطلاع از واکسن زدن در ترکیه روی لینک کلیک کنید

اطلاع از خدمات درمانی و بیمه در ترکیه به این لینک مراجعه کنید

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر همراه شما در تمامی امور مهاجرتی و اقامتی قانونی در ترکیه ، استانبول با مشاوره رایگان هم اکنون با ما تماس بگیرید

ثبت شرکت در ترکیه
4 نکته مهم درباره ی ثبت شرکت در کشور ترکیه
هشدار مهم قوه قضائیه به مسافران ترکیه
هشدار مهم قوه قضائیه به مسافران ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
فهرست