درخواست اقامت تحصیلی در سوئد - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

درخواست اقامت تحصیلی در سوئد

بدون دیدگاه
درخواست اقامت تحصیلی در سوئد

درخواست اقامت تحصیلی در سوئد

درخواست اقامت تحصیلی در سوئد

اگرمی خواهید بیش از سه ماه در سوئد تحصیل کنید  و شهروند اتحادیه اروپا نیستید ، به اجازه اقامت نیاز دارید.

اگر می خواهید کمتر از سه ماه تحصیل کنید ، ممکن است در عوض به ویزا نیاز داشته باشید.

سریعترین و آسانترین روش درخواست مجوز اقامت برای تحصیل در دانشگاه ها و کالج های سوئد ، درخواست آنلاین است. برنامه های آنلاین مستقیماً به آژانس مهاجرت سوئد می روند و در اولویت قرار می گیرند.

درخواست آنلاین در وب سایت آژانس مهاجرت سوئد

اگر نمی توانید یا نمی خواهید به صورت آنلاین اقدام کنید ، یا می خواهید در جایی غیر از دانشگاه یا کالج تحصیل کنید ، باید یک قرار ملاقات رزرو کنید و به جای آن اسناد درخواست را شخصاً در سفارت ارائه دهید.

قوانین و مدارک مورد نیاز

برای اطلاع از اینکه چه قوانینی اعمال می شود ، کدام اسناد لازم است و نحوه درخواست شما می توانید وب سایت اداره مهاجرت سوئد را بررسی کنید.

آیا نیاز به اجازه اقامت دارم؟

به طور کلی ، اگر دانشجویان قصد اقامت بیش از سه ماه را دارند ، کلیه دانشجویان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا نیاز به اجازه اقامت برای تحصیل در سوئد دارند. دانشجویان نباید برای ویزا (که معمولاً فقط برای بازدیدهای کوتاهتر از کشور است) درخواست دهند، بلکه باید برای اجازه اقامت برای تحصیل درخواست دهند.

شما باید قبل از سفر به سوئد درخواست و مجوز خود را دریافت کنید. این مجوز باید معتبر باشد و هنگام سفر به سوئد باید آن را به همراه داشته باشید.

اطلاعات بیشتر در مورد اجازه اقامت را در وب سایت اداره مهاجرت سوئد مطالعه کنید

اگر عضوی از خانواده شما را در سوئد همراهی می کند (همسر و / یا فرزندان) می توانید همزمان درخواست اقامت برای آنها را نیز انجام دهید.

درخواست اجازه اقامت

به دانشجویانی که نیاز به اجازه اقامت دارند توصیه می شود به محض پرداخت اولین قسط شهریه (در صورت پذیرش دانشجوی مقطع تحصیلی / دوره از طریق www.universityadmissions.se) درخواست دهند. با این حال ، بیش از سه ماه قبل از اولین روز از دوره اجازه اقامت خود اقدام نکنید.

اگر به عنوان دانشجوی تبادل از دانشگاه همکار به دانشگاه لوند می آیید و به اجازه اقامت نیاز دارید ، باید به محض دریافت نامه پذیرش خود از دانشگاه لوند اقدام کنید.

لطفا توجه داشته باشید که این روند ممکن است چندین هفته طول بکشد.

شما به صورت آنلاین در وب سایت آژانس مهاجرت سوئد اقدام می کنید. پس از درخواست ، همچنین برای اطلاعات بیومتریک (عکس و اثر انگشت) باید به سفارت یا کنسولگری سوئد در کشور خود مراجعه کنید.

درخواست های اجازه اقامت توسط اداره مهاجرت سوئد و نه دانشگاه بررسی می شود. درخواست اجازه اقامت به عهده شما است.

نتایج پذیرش / اطلاع رسانی نتایج یا نامه پذیرش برای شروع روند درخواست و تکمیل آژانس مهاجرت سوئد ضروری است.

اداره مهاجرت سوئد به طور هم زمان برای یک سال اجازه اقامت می دهد. دانشجویان باید برای تمدید مجوز برای سال آینده تحصیل اقدام کنند. با این حال ، از اواسط اکتبر 2019 ، دانشگاه لوند در یک طرح آزمایشی با آژانس مهاجرت سوئد شرکت می کند که به دانشجویان پذیرفته شده برای تحصیل در دانشگاه لوند به مدت دو سال یا بیشتر اجازه می دهد تا مستقیما برای یک مجوز دو ساله درخواست کنند. لطفاً در مورد شرایط این مجوز دو ساله در وب سایت آژانس مهاجرت بیشتر بخوانید.

درخواست اقامت تحصیلی در سوئد

از طریق سایت اینترنتی اداره مهاجرت سوئد اقدام کنید

اگر بیش از سه ماه برای تحصیل در سوئد پذیرفته شده اید ، باید برای تحصیل اجازه اقامت بگیرید ، نه ویزا!

دانشگاه لوند اجازه اقامت نمی دهد. اداره مهاجرت سوئد با درخواست شما رسیدگی می کند.

قبل از ورود به سوئد باید اجازه اقامت خود را داشته باشید.

برای دریافت اجازه اقامت به گذرنامه احتیاج دارید. در طول مدت تحصیل پاسپورت شما منقضی نشود

برای تحصیل در دانشگاه لوند باید پذیرفته شوید (یا نامه پذیرش به عنوان دانشجوی تبادل ، یا اعلام نتایج به عنوان دانشجوی پذیرفته شده در یک برنامه یا دوره تحصیلی).

کارآمدترین روش برای ایجاد درخواست آنلاین در وب سایت آژانس مهاجرت سوئد است ، اما لطفا اطمینان حاصل کنید که تمام اسناد را آماده کرده اید تا بتوانید یک درخواست کامل را ایجاد کنید.

شما باید نشان دهید که پول کافی برای تأمین هزینه های زندگی خود (و سایر اعضای خانواده همراه) را تأمین می کنید.

اداره مهاجرت سوئد هنگام تقاضای اجازه اقامت نیاز دارد که نشان دهید دارای بیمه درمانی هستید. برای انجام این شرط معمولاً کافی است که به صفحه بهداشت و بیمه مراجعه کنید. همچنین می توانید سند “شرایط و ضوابط” را برای بیمه FAS + یا Student IN ضمیمه کنید.

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر با نام های دادینلی و ترکیه ویت آس نماینده قانونی خدمات مهاجرتی ترکیه ،کانادا ، انگلیس و… در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (درخواست اقامت تحصیلی در سوئد) همراهی می کنند مهاجرت آسان به سوئد با  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به سوئد روی لینک زیر کلیک کنید.

مهاجرت به کانادابرای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به سوئد و اقامت ارزان سوئد هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

اقامت کار و ثبت شرکت لیتوانی
اقامت کار و ثبت شرکت لیتوانی
ویزای طلایی یونان
ویزای طلایی یونان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
فهرست