ثبت شرکت المان - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

ثبت شرکت المان

بدون دیدگاه

مراحل ثبت شرکت المان

انواع شرکت ها در المان

ثبت شرکت المان برای سرمایه گذاران خارجی ,کشور المان نکات مثبت بسیاری دارد.شرایط مانند زیر ساخت های قوی اقتصادی,داشتن نیروهای متخصص کاری,دسترسی راحت به سایر بازارهای اروپایی از مهم ترین نکات مدنظر سرمایه گذاران خارجی است.

المان در قسمت هایی مانند تحقیق و توسعه نیز بسیار فعال است که فرصتهای بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری در این حوزه ها وجود دارد .در حقوق مربوط به ثبت شرکت ها,انواع مختلفی از شرکت ها وجود دارد که هرکدام از این شرکت ها جزئیات مخصوص به خود را دارندکه به تفکیک  در این بخش به ان می پردازیم:

شرکت مسئولیت محدود

محبوب ترین نوع شرکت ها,شرکت های مسئولیت محدود می باشد.این شرکت ها  کهدر اروپا با نام Gmb-Private شناخته میشوند,می توانند با حداقل  یک شخص سرمایه گذار یا چند سرمایه گذار ثبت شوند.حداقل سرمایه اولیه برای راه اندازی شرکت در المان 25 هزار یورو است که این سرمایه اولیه به صورت نقد نیز میتواند ارائه شود.که اگر به این صورت باشد باید در توضیح  اساس نامه به طور مفصل  توضیح داده شود.

نکته مهم و قابل توجه در خصوص ثبت شرکت های مسئولیت محدود  این است که سهام این شرکت ها قابل انتقال به افراد و غیر قابل فروش در بازار سهام است.

مدیریت این شرکت را مجمعی تحت عنوان مجمع سهامداران عمومی مشخص می کند.بعد از مشخص شدن مدیر شرکت ,تمامی تصمیمات شرکت توسط مدیریت اتخاذ میشود.

ثبت شرکت در المان

شرکت سهامی

شرکت های سهامی برای افراد ی است که قصد راه اندازی بیزینس ها و شرکت های بزرگ را دارند.این شرکت ها با سرمایه اولیه 50 هزار یورو  نیز قابل افتتاح هستند و در صورتی که تصمیم به افزایش سرمایه گرفته شود این امکان وجود دارد.هیئت نظارت  بر شرکت توسط سه عضو, وظیفه نظارت برفعالیت های شکت را دارند. این عضوسه نفره توسط مدیریت تشکیل شده است.

حساب ها و حسابرسی ها ی مربوط به این نوع شرکت ها توسط حسابرس قانونی انجام و ارزیابی خواهد شد.

مشارکت محدود المان

در این نوع از شرکت ها ,دو نوع شریک وجود درد .شریک نوع اول که شرکای ساکت نامیده می شوند .و نوع دوم که شرکای عمومی نامیده میشوند.

شرکای ساکت ,موظف به ارائه سهم در سرمایه واحد تجاری هستند که مسئولیتی به اندازه میزان سهمی که وارد شرکت میکنند دارند.شرکای نوع دوم  معمولا در قسمت  سرمایه گذاری تجاری هیچ سمی ندارند ولی دارای مسئولیت های کامل  در قسمت بدهی ها و قسمتی که چه کسی مطالبه سود کند را دارند.شرکای عمومی اختیارات بیشتری نسبت به نوع اول از شرکا دارند,مانند تصمیم گیری در مشارکت  .

تجارت به صورت انفرادی

نوعی دیگر از شرکت ها وجود دارد که تک نفره می باشد و شخص می تواند به تنهایی شرکتی را افتتاح کند .این شرکت ها در صورتی که با هر نوع مشکل مالی مانند ورشکستگی رو به رو شوند ,دولت هیچ گونه مسئولیتی را در قبال انان ندارد و نمی پذیرد.

 افتتاح شعبه

یکی دیگر از روش های ثبت شرکت در المان افتتاح شعبه می باشد. یک شعبه از کمپانی مادر می تواند به عنوان مرحله اول برای ورود به بازار کار در المان برای سرمایه گذاران خارجی تلقی شود ودر این نوع ثبت شرکت دارایی ها و بدهی های  متعلق به شعبه ,برعهده شرکت و کمپانی اصلی می باشد.

مراحل و سرمایه اولیه برای ثبت شرکت در المان

ثبت شرکت در المان مراحل و شرایط مشخصی دارد که در این بخش از مقاله به قسمتی از ان میپردازیم:

شروع کار و مرحله اول برای راه اندازی کسب وکار و بیزینس در کشور المان ,ثبت ,نام تجاری در اداره صنعت و بازرگانی  این کشور است .مرحله بعد تهیه اساس نامه و بیزینس پلان می باشد که هم زمان با ان اقدام جهت افتتاح حساب باید انجام شود و در قسمت بعدی انتقال سرمایه اولیه طبق نوع شرکت ثبتی در حساب شرکت می باشد.

شرکت در آلمان :

آلمان یکی دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است که راه اندازی مشاغل شخصی شما بسیار مطلوب تر از لهستان است.

موسسه حقوقی ما در زمینه راه اندازی مشاغل در آلمان و بهینه سازی موثر هزینه های مالیاتی به شما کمک حرفه ای می کند.

ثبت شرکتی در آلمان :

آلمان – ایالتی فدرال واقع در اروپای غربی و مرکزی.

این کشور از 16 ایالت فدرال (لندر) تشکیل شده است و پایتخت آن و بزرگترین شهر آن برلین است. گسترش به بازار آلمان به عنوان اصطلاحاً نوع مطمئن توسعه شرکت در نظر گرفته می شود.

البته ، این مفهوم بسیار بحث برانگیز است ، زیرا عمدتا به موضوعات فعالیت خود شرکت وابسته است.

تشکیل شرکت در آلمان

تاریخچه :

شرکت GmBH آلمان ، که معادل یک شرکت با مسئولیت محدود لهستان است ، اولین شکل شرکت با مسئولیت محدود در جهان بود و بر اساس قانون 20 آوریل 1892. تأسیس شد.

در قرن 20 ، GmBH در آلمان ویژه شد محبوبیت در بین کارآفرینان ایجاد اصطلاحاً مشاغل خانوادگی.

در حال حاضر ، این یکی از رایج ترین اشکال گشایش تجارت در آلمان است.

فرصت هایی که با راه اندازی مشاغلی در قالب یک شرکت GmBH به وجود آمده است ، در این امر سهیم هستند. دلیل دیگر محبوبیت شرکت GmBH اعتبار داشتن یک شرکت سرمایه آلمان و اعتماد بیشتر در بین پیمانکاران بالقوه است.

ثبت شرکت در آلمان :

برای بسیاری از کارآفرینان ممکن است پیشنهاد افتتاح مشاغل در آلمان (به عنوان مثال در قالب شرکت GmBH) جالب باشد علی رغم اینکه شرایط قانونی برای عملکرد یک شرکت با مسئولیت محدود (GmBH) کاملاً سختگیرانه است. بنیاد شرکت در آلمان با پرداختی همراه است که حداقل نیمی از 25 هزار یورو سرمایه سهام و مالیات بر درآمد شرکت تقریبا 30 درصد است.

قوانین آلمان (به استثنای بخشهای خاصی از فعالیتهای اقتصادی) در راه اندازی یک شرکت در آلمان و اداره آن برای خارجی ها مشکلات اساسی پیش بینی نمی کند – این شرکتها می توانند بدون محدودیت در بازار آلمان فعالیت کنند.

اگر محدودیت مسئولیت برای بنیانگذاران در فعالیت های آنها در بازار نقش مهمی دارد ، کارآفرینان قبل از هر چیز باید به فکر ایجاد یک شرکت در آلمان باشند زیرا شرکا در قبال تعهدات آن با دارایی های خصوصی بلکه با دارایی های شرکت مسئولیت ندارند.

ثبت شرکت در آلمان با نشان دادن داده های اساسی مانند نام ، دفتر ثبت ، موضوع فعالیت و انتخاب هیئت مدیره آغاز می شود. شرکت GmBH ممکن است یک شرکت انحصاری باشد و هر شخص حقیقی یا حقوقی می تواند سهامدار شود. لازم است دقیقاً مشخص شود که شرکت  GmBH با انتخاب موضوع فعالیت شرکت در کدام زمینه فعالیت خواهد کرد.

شرکت حقوقی دادآور نسیم مهر به شما کمک خواهد کرد تا در آلمان شرکت باز کنید. ما خدمات حقوقی حرفه ای را ارائه می دهیم و به شما کمک خواهیم کرد تا هرگونه تشریفات مربوط به شرکت افتتاحیه در آلمان را انجام دهید.

 

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر با نام های دادینلی و ترکیه ویت آس نماینده قانونی خدمات مهاجرتی المان در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (ثبت شرکت المان) همراهی می کنند مهاجرت آسان به المان با

  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به المان روی تصویر زیر کلیک کنید.

اقامت المان

برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به آلمان و اقامت ارزان المان هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

دانشگاه های المان
اقامت المان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
فهرست