برندهای معروف در ترکیه - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

برندهای معروف در ترکیه

برندها ی ترکیه

مایکروسافت در ترکیه

مایکروسافت شرکتی است بسیار معظم ، بزرگ و چند ملیتی که دفتر اصلی آن در ایاالت متحده آمریکا ، ایالت واشنگتن و شهر ردموند واقع شده است . این شرکت یک ابر شرکت فن آوری است که به عنوان رتبه نخست برترین شرکت های فن آوری دنیا در سال 2016 نائل شد و در کنار خدمات اصلی خود به نشر کتاب ، ارائه خدمات پست الکترونیک و تولید محصوالت چند رسانه ای می پردازد.

aron-shop.com

شرکت نرم افزاری مایکروسافت آمریکا، با همکاری یک شرکت ترکیه ای فعال در زمینه الکترونیک، فعالیت خود را در ترکیه افزایش می دهد.”استیو بالمر” مدیرعامل شرکت مایکروسافت که برای شرکت در چهارمین کنگره اقتصاد ترکیه، به ازمیر آمده است، گفت : شرکت متبوع وی ترکیه را زمینه مناسبی برای توسعه فعالیت های رایانه ای و سکو قراردادن جهت گسترش فعالیت هایش در منطقه ارزیابی می کند. چهارمین کنگره بزرک اقتصاد ترکیه با شرکت دهها تن از شخصیت ها و مسووالن بلند پایه و کارشناسان اقتصادی بین المللی و ترکیه از روز چهارشنبه در شهر ازمیر در غرب ترکیه برگزار می شود. یکی از موضوعات مهم کنگره مذکور بررسی نحوه گذر سریع و سالم ترکیه به جامعه اطالعات بر اساس حذف روش های سنتی اداری از طریق ایجاد سامانه اداری الکترونیکی است.

خلیل گوکاوغلو، معاون مدیرعامل و مسئول شبکه مشتریان مایکروسافت ترکیه با اعالم خبر افتتاح اولین فروشگاه این شرکت در آنکارا اعالم کرد: مایکروسافت با اعتماد و باور به ترکیه، سرمایه گذاری های جدید و برنامه افتتاح فروشگاه ها را دارد.

گوکاوغلو با اشاره به افتتاح این فروشگاه در مرکز خرید » آنکارا کنت پارک« و در فضایی به وسعت 2900 مترمربع اظهار داشت: در بازار کامپیوتر ترکیه هنوز فضای خالی وجود دارد و هدف ما آموزش مشترهایمان برای تجربه تکنولوژی پیشرفته با دسترسی به آخرین فناوری ها و جدیدترین ابزار است.

شیائومی

« شیائومی » ( کارخانه جدید خود در استانبول در منطقه آوجیالر به عنوان غول فناوری چین  ) دوشنبه 29 مارت

بزرگ ترین شهر ترکیه را افتتاح کرد. که چهارمین کشور تولیدکننده محصوالت این شرکت خواهد بود.

«رجب طیب اردوغان»  رئیس جمهور ترکیه در پیامی بابت افتتاح این کارخانه چینی، از شیائومی بابت سرمایه گذاری در ترکیه قدردانی کرد و گفت که بدون شک ترکیه به عنوان نقطه اتصال اروپا و خاورمیانه، در حال تبدیل شدن به یک پایگاه تولیدی برای سازندگان گوشی های هوشمند است.

اردوغان با اشاره به اینکه تاسیس شیائومی در استانبول باعث ایجاد حدود 2 هزار فرصت شغلی می شود و ظرفیت تولید سالانه این کارخانه 5 میلیون گوشی هوشمند است، تاکید کرده است که ترکیه از درخواست تمامی شرکت های سرمایه گذار که به دنبال تاسیس مراکز طراحی و تولیدی و تحقیقاتی خود در این کشور هستند، با آغوشی باز استقبال می کند.

مصطفی وارناک، وزیر صنایع و تکنولوژی ترکیه، طی پیامی ویدئویی برای مراسم افتتاح این کارخانه، اعالم داشت : این سرمایه گذاری نقطه ارزشمندی برای معرفی ترکیه به عنوان پایگاه تولید تلفنهای هوشمند بوده، به همراه صادرات و ارزش افزوده درنتیجه تولیدات این شرکت، تاثیرات مثبتی به اقتصاد کشورمان خواهد داشت .

برند ماوی

برند ماوی mavi نام تجاری یک شرکت ترکی است که محصولات جین و انواع پوشاک تولید می کند که در سال ۱۹۹۱ در

استانبول تاسیس شد . آمریکا، کانادا، آلمان، استرالیا، روسیه و البته خود ترکیه ۳۱۰ فروشگاه رسمی دارد. در ۴۰ کشور دنیا

میتوانید این برند را پیدا کنید و بخرید. طبق گفته مجله تایمز آمریکا، ماوی اولین برند پوشاک ترکیه ای بود که جهانی شد.

شرکت ماوی برای تولیدات خود همه سنین را مورد هدف قرار داده است از بانوان تا آقایان و حتی طبقه جوان وفروشگاه های

بزرگی در ترکیه دارد همچنین این برند در سراسر جهان نیز فروشگاه های بین المللی دارد و در شهر های بزرگ جهان نیز

فعالیت می کند از جمله؛ ونکوور، نیویورک، لس آنجلس، برلین، فرانکفورت، دوسلدورف، استانبول، هامبورگ، مسکو و

بروکلین.

دادینلی

ماوی به معنای آبی می باشد , برند پوشاک ترک و کار درست بازار جهانی، شهرت خود را مدیون تولید شلوار جین هایی است که با یک استراتژی هوشمندانه طراحی شدند. استراتژ ی تولید شلواری که دقیقا اندازه بدن شما باشد. ما به اصطالح به فیت بدن میگوییم. در واقع مشتریان شلوارهای جین، خواستار لباسهایی بودند که دقیقا برای آن ها دوخته شده تا در آن جذابتر به نظر برسند

شلوارهای جین اسکینی که جذب بدن بین دختران و پسران جوان بسیار محبوب شدند؛ همچنین میتوان آنها را با همه چیز ست کرد و یک استایل ساده، اما چشمگیر خلق کرد.

از دیگر دلایل شهرت jeans mavi این است که به جزئیات دقت فراوانی دارد. برای مثال تک تک جینهای تولید شده توسط

این برند با دست شسته میشوند و هر طرحی که به مرحله تولید می رسد، قبلش چندین و چند بار توسط مانکنها تن زده میشود

و از آنها خواسته میشود تا راه بروند، بالا و پایین بپرند و ژست بگیرند تا توسط طراحان دیگر بررسی شود و معایبش

برطرف شود؛ سپس به تولید برسد.

مدرسه کسب و کار هاروارد این برند را در سال ۲۰۱۵ مورد مطالعه قرار داد.

 

ورزشکاران در کانادا
تحصیل در سوئد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
فهرست