اقامت قبرس ازطریق سرمایه گذاری - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

اقامت قبرس ازطریق سرمایه گذاری

بدون دیدگاه
اقامت قبرس ازطریق سرمایه گذاری

اقامت قبرس ازطریق سرمایه گذاری

اقامت قبرس ازطریق سرمایه گذاری – یکی از نکات مهم که در سرمایه گذاری بایددر نظر گرفه شود,امنیت سرمایه ,سرمایه گذار در کشور منتخب شده می باشد.کشور قبرس در سال های اخیر رشد  قابل توجهی داشته است و سرمایه گذاران تمایل به سرمایه گذاری در این کشور پیدا کرده اند .بیشتر سرمایه گذاران خارجی از کشور های غیر اروپایی هستند که تمایل به سرمایه گذاری در بخش املاک این کشور را داشته اند.

با افزایش سرمایه گذاران خارجی و ایجاد فعالیت های اقتصادی از جمله ساخت و ساز ,نرخ بیکاری ای کشور کاهش پیدا کرده است.

سرمایه گذاری در قبرس روش های مختلفی دارد که در این مقاله به ان می پردازیم:

اقامت قبرس ازطریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در قبرس

یکی ازراه های سرمایه گذاری در قبرس خرید ملک می باشد.این روش در سال های اخیر مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است.سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در کشور قبرس با حد اقل سرمایه 400000یورو الی 500000 یورو امکان پذیر است که در این روش نیازی به حضور سرمایه گذار و اقامت ان در قبرس نمی باشد.

در صورت تمایل سرمایه گذار برای اخذ اقامت قبرس می توان پس از خرید ملک,به مدت سه سال ملک خریداری شده را در مالکیت خود حفظ نماید و اقامت را از این طریق به دست اورد.

نوع دیگری که از سرمایه گذاری به واسطه خرید ملک این است که منجر به اخذ اقامت دائم و پاسپورت ان برای سرمایه گذار و خانوادا اش می شود,ولی در نظر داشته باشید حد اقل سرمایه برای خرید ملک 2 الی 3 ملیون یورو لازم است و به مدت سه سال باید مالکیت ملک را داشته باشید. و سال سوم این امکان میسراست که ملک را بفروشید و جایگزین ان ملکی به ارزش 00 هزار یورو خریداری نمایید.

در این روش برای سه سال میتوان اقامت دائم را بدست اورد و پس از ان اقدام به دریافت پاسپورت نمود. این روش  باعث میشود که اقامت کشور قبرس را اخذ نمود و نیازی به حضور شخص و زندگی در قبرس نمی باشد.به واسطه این نوع سرمایه گذاری همسر و فرزندان زیر 18سال می توانند اقامت را بدست اورند.

سرمایه گذاری در قبرس از طریق ثبت شرکت

یکی از راه های سرمایه گذاری در قبرس ثبت شرکت می باشد .برای ثبت شرکت در قبرس حداقل سرمایه مورد نیاز 25629یورو می باشد که در ابتدا پلن تجاری شرکت باید مورد تایید دولت قبرس قرار گیرد و برای  انجام این پروسه می توان از وکیل استفاده نمود.ثبت اسم شرکتو ادرس ان برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود الزامی است.همچنین فرم های شرکت مانند اظهارنامه باید تکمیل شود.

اقامت قبرس ازطریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در قبرس از طریق کار افرینی

سرمایه گذاری در قبرس از طریق کار افرینی به این صورت است که باید سرمایه گذار در طرحش نواوری داشته باشد و به واسطه ان طرح بتواند کسو کاری راه اندازی کند.کار افرینی باید ایده ای باشد که موجب اشتغال زایی و در امد برای این کشور باشد.از این روش می توان اقامت فرد سرمایه گذار و همسر و فرزندان زیر 18 سال را دریافت کرد.

ابتدا اقامت یک ساله داده میشود و پس از ان تبدیل  به اقامت دائم می گردد.

سرمایه گذاری در قبرس مزایا و معایبی دارد که در این مقاله به چند مورد از ان اشاره می شود:

  • نرخ پایین مالیات در کور قبرس
  • عدم نیاز به مدرک زبان
  • با اخذ پاسپورت کشور قبرس میتوان به کل اروپا سفر کرد
  • استفاده از حقوق شهروندی
  • دریافت اقامت سریع و پاسپورت اروپایی

معایب سرمایه گذاری در قبرس

سرمایه تا سه سال غیر قابل برداشت است و جز سرمایه گذاری گران در اروپا می باشد ,با این هزینه می توان در کشور های دیگر اروپایی اقامت را کسب نمود.تنش ها بین قبرس شمالی و جنوبی ممکن است بر روند سرمایه گذاری تاثیر گذار باشد.

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر با نام های دادینلی و ترکیه ویت آس نماینده قانونی خدمات مهاجرتی ترکیه در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (اقامت قبرس ازطریق سرمایه گذاری) همراهی می کنند مهاجرت آسان به قبرس با  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به قبرس روی لینک کلیک کنید.

 

اقامت قبرس ازطریق سرمایه گذاری

برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به قبرس و اقامت ارزان قبرس هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

اقامت ترکیه از طریق ازدواج
اقامت و تابعیت ترکیه با ازدواج
اقامت ویزای کار قبرس
اقامت ویزای کار قبرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
فهرست