اقامت سرمایه گذاری روسیه - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

اقامت سرمایه گذاری روسیه

بدون دیدگاه
اقامت و سرمایه گذاری در روسیه

اقامت سرمایه گذاری روسیه

اقامت سرمایه گذاری روسیه  –  روسیه بزرگترین کشور همسایه اروپا و آسیا است ، دارای منابع طبیعی عظیمی است که در ابتدا به صادرات نفت ، گاز و انرژی متکی است تا رشد را تحریک کند. اقتصاد روسیه در رده ششم اقتصاد جهان قرار دارد.

روسیه 20٪ مالیات شرکتی ، 13٪ مالیات بر درآمد شخصی و 18٪ مالیات بر ارزش افزوده دارد. صنایع عمده نفت و گاز ، فلزات / معدن و انرژی است. واحد پول ملی روبل روسیه است.

پیش نویس قانون تهیه شده توسط وزارت اقتصاد کشور به دنبال جلب سرمایه گذاران خارجی با ارائه حق اقامت برای سرمایه گذاری در اقتصاد روسیه است که از 10 میلیون روبل (130 هزار دلار) شروع می شود. روسیه امیدوار است که این طرح سرمایه گذاران را از حوزه های قضایی “مسئله دار” در آفریقا ، خاورمیانه و سراسر آسیا جذب کند.

مجوزهای اقامت دائم روسیه طیف وسیعی از حقوق را به استثنای حق رأی کامل یا سربازی برای خدمت سربازی ، به دارندگان می دهد. از ساکنان دائمی در همان سطح شهروندان روسیه مالیات گرفته می شود – که می تواند به طور قابل توجهی کمتر از افراد خارجی باشد. آنها همچنین می توانند بدون ویزا به روسیه وارد شوند و از برنامه های بدون ویزا روسیه با سایر کشورها استفاده کنند ، بدون نیاز به اجازه کار ، کار کنند ، به خدمات اجتماعی دسترسی پیدا کنند و مشاغل خود را راه اندازی کنند ( اقامت ویزای کار روسیه ) و با دیوان سالاری کمتری ملک خریداری کنند.

ارزانترین گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد نیاز به ایجاد یک شرکت روسی ، سرمایه گذاری 10 میلیون روبل (130،000 دلار) و استخدام حداقل 10 کارگر روسی دارد. برای بدست آوردن اقامت از طریق خرید ملک یا اوراق قرضه دولتی ، یک متقاضی حداقل 30 میلیون روبل (390،000 دلار) سرمایه گذاری نیاز دارد. یک برنامه مشابه در یونان ، که اقامت دائم در اتحادیه اروپا را ارائه می دهد ، فقط به 250،000 یورو (300،000 $) سرمایه گذاری در ملک نیاز دارد.

اقامت در روسیه

اخذ ویزای اقامت سرمایه گذار در روسیه در سال 2021

در سال 2014 ، روسیه وارد لیست کشورهایی شد که برنامه های ویژه ای را برای سرمایه گذاران خارجی که قصد نقل مکان در اینجا را دارند فعال می کند. این برنامه که به ویزای سرمایه گذاری تجاری نیز معروف است ، شرایط بسیار مطلوبی را فراهم می کند که تحت آن کارآفرینان خارجی می توانند بر اساس سرمایه گذاری اجازه اقامت روسیه را بدست آورند. برای دریافت مجوز اقامت روسیه به عنوان سرمایه گذار باید شرایط زیر را رعایت کنید:

حداقل مبلغ سرمایه گذاری شده 100000 دلار است (این یکی از ارزانترین برنامه های سرمایه گذاری در جهان است).

سرمایه گذاری باید در صنایع خاص انجام شود ، از جمله صنایع نفت و گاز ، کشاورزی ، انرژی ، دارو ، فناوری اطلاعات و تحقیقات و نوآوری.

پولی که باید سرمایه گذاری شود باید از یک منبع قانونی حاصل شود (اثبات این مورد توسط مقامات لازم است).

متقاضی باید 90 روز قبل از درخواست اجازه اقامت سرمایه گذار در روسیه زندگی کند.

از جمله مزایای اجازه اقامت سرمایه گذار روس می توان به زمان کوتاه پردازش تقریباً یک ماهه ، امکان اخذ اقامت دائم پس از 3 سال و امکان اخذ تابعیت روسیه پس از 5 سال اشاره کرد.

شرکت حقوقی روسی ما می تواند از طریق تابعیت با برنامه سرمایه گذاری به سرمایه گذاران خارجی که می خواهند در اینجا نقل مکان کنند کمک کند. ما می توانیم شرایط مورد نیاز را توضیح دهیم و به اسنادی که باید به مقامات مهاجرت ارائه دهیم ، کمک کنیم.

اقامت و سرمایه گذاری در روسیه

فواید

روسیه با برنامه ویزای طلایی که در حال انجام است ، ممکن است بزودی وارد رقابت جهانی برای جذب سرمایه گذاران خارجی شود. طبق طرحی که اخیراً منتشر شده ، فدراسیون روسیه اقامت خود را به سرمایه گذاران خارجی پیشنهاد می کند – هنوز گزارش نشده است که آیا اعضای خانواده ممکن است در این برنامه گنجانده شوند ، اما این پیشنهاد بیشتر برای مدیران عالی است که به طور منظم به روسیه سفر می کنند و با تشریفات رسمی روبرو می شوند. ورود به طور منظم.

اجازه اقامت روسیه به شما امکان ورود بدون ویزا به فدراسیون روسیه ، بلکه به چندین کشور دیگر را می دهد که روسیه با آنها توافق کرده است (روسی براساس شاخص گذرنامه Henley در رتبه 51 است). اجازه اقامت به شما امکان می دهد در سیستم تأمین اجتماعی روسیه ثبت نام کنید و بیمه درمانی اجباری دریافت کنید ، به علاوه از همه خدمات اجتماعی موجود برای شهروندان روسیه استفاده کنید. شما باید مالیات را به همان روش سایر شهروندان روسیه بپردازید ، در حالی که شما همچنین باید درآمد و دارایی های خارجی خود را گزارش دهید. با این حال ، شما حق رأی نخواهید گرفت و نیازی به انجام خدمت سربازی نخواهید داشت.

شرایط

به نظر می رسد گزینه های مختلفی در برنامه ویزای طلایی روسیه وجود دارد که بر اساس آن سرمایه گذاران ممکن است واجد شرایط اقامت در روسیه شوند. این موارد شامل موارد زیر است:

حداقل 15 میلیون روبل (حدود 160 هزار یورو) به عنوان مالک در یک شرکت روسی سرمایه گذاری کنید.

حداقل 15 میلیون روبل (حدود 160 هزار یورو) در یک شرکت روسی سرمایه گذاری کنید (نه لزوماً به عنوان سهامدار) که باید حداقل برای 3 سال وجود داشته باشد ، حداقل 6 میلیون روبل مالیات بپردازید و حداقل 25 نفر استخدام کنید (مشخص نیست) اگر قبل از درخواست یا قبل از سرمایه گذاری باشد).

حداقل 50 میلیون روبل (حدود 550،000 یورو) به عنوان مالک در یک شرکت خارجی فعال در روسیه سرمایه گذاری کنید ، حداقل برای 3 سال فعالیت کنید.

شرکتی را به عنوان تنها مالک با حداقل 10 میلیون روبل سرمایه گذاری (حدود 110،000 یورو) و 10 کارمند محلی افتتاح کنید.

قبل از درخواست اجازه اقامت ، اوراق قرضه دولتی یا املاک و مستغلات به ارزش 30 میلیون روبل (حدود 330،000 یورو) را به مدت 3 سال خریداری و نگه دارید.

لطفا توجه داشته باشید که این لایحه نهایی و مورد قبول نیست و برخی از شرایط هنوز روشن نشده است. علاوه بر این ، در حال حاضر هیچ مهلتی در مورد زمان انتظار اجرای برنامه ویزای طلای روسیه اعلام نشده است.

اقامت و سرمایه گذاری در روسیه

روش

در هر صورت ، به نظر می رسد از قبل مطمئن باشید که پس از سرمایه گذاری که اساس صلاحیت شما برای اقامت در برنامه ویزای طلایی روسیه را ایجاد می کند ، ابتدا باید مجوز اقامت موقت را درخواست کنید و فقط می توانید درخواست اقامت روسیه خود را درخواست کنید. بعد از یک سال شما همچنین باید تحت معاینه پزشکی قرار بگیرید ، و حداقل تا حدی لازم است که به زبان روسی صحبت کنید.

روسیه در حال حاضر با حدود 180،000 مهاجر سالانه مقصدهای محبوب است که بیشتر آنها از کشورهای همسایه می آیند. برای متخصصان ماهر ، اخذ مجوز کار در روسیه یک روش عادی است و به سرمایه گذاری خاصی نیاز ندارد.

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر با نام های دادینلی و ترکیه ویت آس نماینده قانونی خدمات مهاجرتی ترکیه در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (اقامت و سرمایه گذاری در روسیه) همراهی می کنند مهاجرت آسان به روسیه با  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به روسیه روی لینک کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به روسیه و اقامت ارزان روسیه هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

افتتاح حساب بانکی در ترکیه
افتتاح حساب بانکی در ترکیه
اقامت و کار در روسیه
اقامت و کار در روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
فهرست