نحوه دریافت اقامت دائم انگلیس - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

نحوه دریافت اقامت دائم انگلیس

بدون دیدگاه
اقامت دائم انگلیس

نحوه دریافت اقامت دائم انگلیس

اقامت دائم انگلیس

انگلستان یکی از بهترین گزینه ها برای ادامه تحصیل است زیرا تلفیق فرهنگ ها از سراسر جهان است. انگلستان همچنین مورد تایید دانش آموزان هم می باشد. انگلستان در مجموع 12 دانشگاه در لیست 100 دانشگاه برتر جهان دارد. آکسفورد و کمبریج که در سراسر جهان بسیار شناخته شده هستند و بیش از 8 قرن قدمت دارند در انگلستان هستند.

انگلیس ترکیبی متنوع از فرهنگهای مختلف است و ادیان اصلی آن مسیحیت ، هندوئیسم ، اسلام و یهودیت است. تاریخ غنی و باستانی و دموکراسی مدرن ، پادشاهی متحده را به مکانی مناسب برای تحصیلات عالی تبدیل کرده است. انگلستان از این دانشجویان به راحتی برای تحصیل و همچنین اقامت دائم استقبال می کند.

همه می خواهند بدانند که پس از اتمام تحصیل چگونه می توانند در انگلیس بمانند.  در اینجا چگونگی دریافت اقامت در انگلیس را با دنبال کردن 5 مرحله آسان توضیح می دهیم. آنها به شرح زیر هستند:

مرحله 1: اطمینان از پذیرش در دانشگاه انگلستان

برای گرفتن اقامت در انگلستان اولین مرحله پذیرش در دانشگاه انگلستان است. تحصیل در انگلستان بزرگترین تصمیمی است که دانش آموزان می توانند بگیرند زیرا انگلستان به دلیل کیفیت عالی تحصیلات ، امکانات و ارتباط جهانی از قدرتی جهانی برخوردار است. تصمیم برای انتقال از یک کشور به کشور دیگر برای تحصیلات عالی بدون شک یک تصمیم بزرگ است. ما فکر می کنیم که چنین تصمیمی فقط پس از تجزیه و تحلیل بسیار زیاد باید اتخاذ شود ، ما اینگونه نیست.

هر ساله حدود 5000000+ دانشجوی بین المللی برای تحصیل به انگلستان می آیند. این تعداد به طرز حیرت انگیزی زیادی است ، اما عوامل زیادی از جمله دلایل شخصی ، اجتماعی و اقتصادی برای تعداد بسیار زیاد دانشجویی که برای تحصیل به انگلیس می آیند وجود دارد.

مرحله 2: ویزای دانشجویی دریافت کنید

در زمینه چگونگی دریافت اقامت در انگلیس ، این مهمترین قسمت برای دانشجویان بین المللی است. برای ویزای دانشجویی ردیف 4 ، تمام مدارک مورد نیاز در وب سایت UKVI قرار دارد که معمولاً شامل گذرنامه ، عکس ها ، پذیرش دانشگاه و آدرس محل اسکان در انگلستان است.. هزینه درخواست ویزا 348 پوند است و هزینه بهداشت و درمان 150 پوند در سال است که نشان می دهد از نظر پزشکی سلامت هستید.

مرحله 3: کار هنگام مطالعه

پیدا کردن دوره کارآموزی برای دانشجویان بسیار آسان است. دانشجویان Tier-4 Visa می توانند تا 20 ساعت در هفته و تمام وقت در طول تابستان و کریسمس کار کنند و می توانند ماهیانه حدود 1200 تا 1500 پوند درآمد کسب کنند. دوره کارآموزی نه تنها کمک مالی می کند بلکه به بهبود رزومه شما نیز کمک می کند. این بخش مهم دیگری از نحوه کار با روابط عمومی در انگلیس هنگام تحصیل است

مرحله 4: اشتغال به کار

ویزای کار پس از تحصیل (به اختصار( PSW در انگلستان به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد حتی پس از فارغ التحصیلی تا حداقل 2 سال در انگلستان اقامت داشته باشند تا در آنجا کار پیدا کنند. قوانین جدید ویزا بر کلیه دانشجویان بین المللی تأثیرگذار است که قصد دارند در پاییز سال 2021 یا پس از آن تحصیلات خود را آغاز کنند. پس از اتمام دوره فارغ التحصیلی ، در صورت دریافت ویزای PSW ، به مدت دو سال اول مجاز هستند هر نوع کاری که پیدا می کنند انجام دهند. و پس از آن ، مرحله ی بعد تبدیل به ویزای کار عمومی خواهد بود.در زمینه چگونگی دریافت اقامت در انگلیس ، این مهمترین قسمت برای دانشجویان بین المللی است. جدا از این ، انگلیس دارای ویزای Tier-1 ، Tier-2 و Tier-5 است که به دانشجویان بین المللی امکان راه اندازی تجارت و ویزای کارآفرینی فارغ التحصیلان را می دهد. در تمام شرکت های بزگ جهان در سراسر انگلستان دفاتر خود را داشته باشند. پس از اتمام تحصیل ، انگلستان از دانشجویان بین المللی برای کار در آنجا استقبال می کند. دانش آموزان می توانند برای شغل مورد علاقه خود اقدام کنند.

شرایط ویزا برای کار دائم در انگلیس که ویزای Tier-2 است.

بیش از 7000 دانشجوی بین المللی هر ساله ویزای دانشجویی Tier-4 خود را به  ویزای کاری Tier-2 تبدیل می کنند. طبق مجموعه قوانین فعلی ، دانشجویان برای درخواست ویزای Tier-2 باید منتظر بمانند تا مدرک خود را دریافت کنند.

Tier-5 یک ویزای کاری برای دارندگان ویزای دانشجویی Tier-4 برای گذراندن دوره های آموزش حرفه ای یا تجربه کاری نیاز است.

مرحله 5: دریافت اقامت دائم

اقامت دائم دانشجویان بین المللی ، دریافت ویزا “مرخصی نامحدود برای اقامت (ILR)” است. پس از 5 سال از اتمام فارغ التحصیلی ، فرد می تواند برای ILR اقدام کند. درآمد پایدار همراه با شغل تمام وقت ، رفتار اخلاقی خوب و بدون سابقه کیفری در تمدید ویزای ILR کمک خواهد کرد. افراد همچنین باید آزمون دانش زندگی در انگلستان و یک آزمون زبان انگلیسی را قبول شوند. کل مراحل دریافت ویزای ILR ممکن است 6 ماه طول بکشد.

 

اقامت دایم انگلیس

سوالات متداول

پرسش: چگونه می توانم پس از ویزای دانشجویی در انگلیس اقامت  بگیرم؟

برای دریافت اقامت  در انگلیس ، باید درآمد پایدار همراه با شغل تمام وقت و رفتار اخلاقی خوب را داشته باشید. برای داشتن یک CV قوی و تقویت فرصت های شغلی خود ، دانشجو باید در حالی که به شکل کارآموز کار کند. پس از اتمام تحصیلات ، باید یک کار تمام وقت پیدا کند. پس از 5 سال کار ، فرد می تواند برای ILR Visa درخواست “اقامت نامحدود برای ماندن” کند که به آنها “اقامت دائم” می دهد. آنها همچنین باید در آزمون دانش زندگی در انگلستان و آزمون زبان انگلیسی قبول شوند.

پرسش: انگلیس به دانشجویان ویزای چند ساله می دهد؟

طبق اعلامیه منتشر شده در مارس 2019 پس از Brexit ، ویزای Tier-4 که ​​ویزای دانشجویی است ، تا مدت 6 ماه پس از پایان دوره برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد و یک سال برای دانشجویان دکترا تمدید می شود. . پیش از این ، مدت دوره + 4 ماه بود. ویزای تحصیلات کوتاه مدت برای دوره های کوتاه تر است که 6 ماه اعتبار دارد و برای 11 ماه قابل تمدید است.

پرسش: آیا می توانم پس از تحصیل در انگلیس بمانم؟

پس از Brexit  در مارس 2019 اعلام شد که دانشجویان خارجی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مجاز به اقامت حداکثر تا شش ماه هستند ، و دانشجویان دکترا مجاز به ماندن در یک سال پس از پایان دوره خود هستند. پس از دریافت مدرک خود ، آنها می توانند برای ویزای Tier-2 درخواست کنند که به آنها امکان کار دائمی در انگلستان را می دهد. مدت اعتبار آن 5 سال و 14 روز است. پس از اتمام این دوره ، می توان برای اقامت دائم در کشور اقدام کرد.

پرسش: معادل کارت سبز ایالات متحده در انگلستان چیست؟

معادل گرین کارت ایالات متحده، مرخصی نامحدود برای باقی ماندن (ILR) است که به شما امکان می دهد به وضعیت “مقیم دائم انگلستان” دست یابد.

پرسش: چه کسی واجد شرایط اقامت دائم در انگلستان است؟

کسی که به مدت پنج سال در انگلیس کار کرده است می تواند برای ILR اقدام کند. شغل تمام وقت ، درآمد پایدار و رفتار خوب اخلاقی با عدم وجود سوابق کیفری ، شانس دریافت ویزای ILR را افزایش می دهد. همچنین باید آزمون Knowledge of Life در انگلستان و یک آزمون زبان انگلیسی را بگذرانید

پرسش: تفاوت بین اقامت دائم و تابعیت چیست؟

ابتدا باید در مورد تفاوت اقامت دائم و تابعیت اطلاعات کسب کنید. تعاریف مربوط به اقامت دائم و تابعیت با توجه به کشورهای مختلف متفاوت است. اگر تابعیت انگلیس را بدست آورید ، از حقوق و مزایای کامل به عنوان اتباع انگلستان برخوردار خواهید شد. برعکس ، تعریف اقامت دائم با تابعیت متفاوت است زیرا اقامت دائم این امکان را دارد که بدون نیاز به پیگیری ویزا در هر بار حرکت ، به داخل و خارج از انگلیس سفر کنید. آنها اجازه کار و تحصیل با عنوان اقامت دائم را دارند.

پرسش: آیا امکان اخذ تابعیت انگلیس برای دانشجویان بین المللی در انگلیس وجود دارد؟

شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی نمی توانید تابعیت انگلیس را دریافت کنید زیرا طبق قوانین هیچ قانون و ضوابط خاصی برای ارائه تابعیت انگلیس به شما وجود ندارد فقط به این دلیل که دانشجوی بین المللی هستید. اگرچه ممکن است ویزای دانشجویی داشته باشید اما به شما کمک نمی کند وضعیت مدنی خود را به عنوان یک مقیم ثابت در انگلستان تغییر دهید. حتی وقتی ویزای دانشجویی دارای اعتبار 5 ساله دارید که حداقل زمان لازم برای درخواست گرفتن تابعیت انگلیس است.

با این حال ، امید خود را از دست ندهید! هنوز هم این فرصت را دارید که پس از اتمام تحصیلات خود ، نوع ویزای خود را از ویزای دانشجویی به نوع دیگری برای زندگی در انگلیس تغییر دهید.

س: شرایط درخواست برای گرفتن تابعیت در انگلستان چیست؟

شرایط زیر مختصراً شرح می دهد که آیا شما واجد شرایط هستید یا درخواست تابعیت در انگلستان را ندارید.

درصورتی که 5 سال تمام یا بیشتر از زندگی خود را در انگلستان بگذرانید ، برای درخواست تابعیت Bristish کمک هزینه دریافت خواهید کرد.

مرخصی نامحدود که باید دوازده ماه در آنجا بمانید.

اگر بیش از 12 ماه به عنوان یک اقامت دائم مجوز دارید و از یک کشور EEA هستید.

همسر شما تابعیت انگلیس را دارد و بیش از 3 سال در انگلیس زندگی می کنید

شما در انگلستان به دنیا آمده اید

والدین شما تابعیت قانونی انگلیس را دارند

شما ملیت قبلی خود را ترک کردید و اکنون به عنوان یک فرد بی تابعیت زندگی می کنید

پرسش: شرایط لازم برای اقامت دائم در انگلستان چیست؟

 

اول از همه ، اگر دانشجوی بین المللی از سوئیس یا یکی از کشورهای EEA باشید ، واجد شرایط درخواست اقامت دائم در انگلستان در نظر گرفته می شوید. اما اگر شما دانشجوی بین المللی از کشورهای EEA یا سوئیس نباشید ، چه می کنید؟ اصلا نگران نباشید تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بلافاصله پس از پایان اعتبار ویزای دانشجویی نوع ویزای خود را تغییر دهید.

در شرایط زیر ممکن است فقط زمانی که سالها در انگلستان زندگی می کنید بتوانید مجوز اقامت دائم را دریافت کنید.

شما فردی واجد شرایط EEA خود اشتغالی ، خودکفائی ، دانشجویی یا کاریابی هستید

یکی از اعضای خانواده شما تبعه EEA به عنوان اقامت دائم انگلستان زندگی می کند

شما در خانواده خود عضوی دارید که عضو Citizen است

اما باید به خاطر داشته باشید که اگر به مدت دو سال از انگلستان دور باشید ، اجازه اقامت دائم شما تأیید نخواهد شد.

 

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر با نام های دادینلی و ترکیه ویت آس نماینده قانونی خدمات مهاجرتی انگلیس در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (اقامت انگلیس) همراهی می کنند مهاجرت آسان به انگلیس با

  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به انگلیس روی لینک زیر کلیک کنید.

مهاجرت به ترکیهبرای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به انگلیس و اقامت ارزان انگلیس هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

اقامت کارافرینی انگلیس
اقامت تحصیلی انگلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
فهرست