اقامت ثبت شرکت هلند - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

اقامت ثبت شرکت هلند

بدون دیدگاه
کار در هلند

اقامت ثبت شرکت هلند

اقامت ثبت شرکت هلند اگر بیش از چهار ماه در هلند اقامت دارید یا قصد اقامت دارید ، باید در شهرداری (gemeente) محل زندگی خود ثبت نام کنید (inschrijven).

چه شهروند هلند باشید و چه بین المللی ، همه افرادی که در هلند زندگی می کنند لازم است آدرس خانه خود را ثبت کنند. ثبت نام این امکان را برای Basisregistratie personen (BRP یا بانک اطلاعات سوابق شخصی شهرداری) فراهم می کند تا شرایط اضطراری را بهتر کنترل کند ، میزان جمعیت هلند را ردیابی کند و مالیات شهری مناسب را به هر خانوار اختصاص دهد.

 

دریافت شماره BSN

یکی از مهمترین دلایل ثبت نام این است که سپس شماره BSN (شماره خدمات عمومی شخصی) خود را دریافت خواهید کرد ، شماره ای که برای تمام کار های خود در هلند به آن نیاز دارید. این شامل افتتاح حساب بانکی ، دریافت حقوق شما ، مراجعه به پزشک ، گرفتن بیمه درمانی و درخواست مزایا می باشد. – اقامت ثبت شرکت هلند

 

نحوه ثبت نام در هلند

بیشتر ساکنان کشور مجبور هستند ظرف پنج روز از ورود به هلند ثبت نام کنند. اگر هنگام ورود آدرس ثابتی ندارید ، باید به محض نهایی شدن قرارداد اجاره ثبت نام کنید.

اگر مطمئن نیستید پس عاقلانه است که برای بررسی بهترین روش با متخصصین  تماس بگیرید. برای ثبت نام باید یک قرار ملاقات بگذارید. با شهرداری محل خود تماس گرفته و برای “ثبت نام از خارج از کشور” وقت ملاقات بخواهید (inschrijven vanuit het buitenland). شما تأیید را معمولاً از طریق پست یا ایمیل دریافت خواهید کرد که اسنادی را که باید با خود بیاورید نیز در آن لیست می کند. – اقامت ثبت شرکت هلند

اسناد مورد نیاز برای ثبت نام

هنگام تعیین وقت خود برای ثبت نام ، اسناد دقیق مورد نیاز برای ارائه به شما گفته می شود. اسناد لازم معمولاً شامل موارد زیر است:

گذرنامه یا کارت شناسایی معتبر شما (نه مجوز رانندگی).

اجازه اقامت شما (در صورت وجود ، یا یک برچسب در گذرنامه شما ، یک کارت شناسایی پلاستیکی یا نامه ای از IND).

قرارداد اجاره شما

یک کپی معتبر از شناسنامه شما.

سند ازدواج خارجی شما ، گواهی مشارکت ثبت شده یا طلاق (در صورت وجود).

توجه داشته باشید که شهرداری ها فقط اسناد رسمی را به هلندی ، انگلیسی ، فرانسوی یا آلمانی می پذیرند ، بنابراین ممکن است لازم باشد ترجمه رسمی را برای زبان های دیگر دریافت کنید. برخی از اسناد ، مانند شناسنامه شما ، ممکن است نیاز به اثبات اصالت (قانونی بودن) مانند آپوستیل نیز داشته باشند ، که قبل از ترک کشور خود باید آنها را تهیه کنید.

 

ثبت نام و اجاره در هلند

اگر در حال اجاره اتاق یا اجاره آپارتمان هستید ، مهم است که بررسی کنید آیا می توانید آن آدرس را ثبت کنید. بعید است که شما نیاز به پرداخت عوارض شهرداری داشته باشید زیرا معمولاً این اجاره ماهانه پرداخت می شود و توسط صاحب خانه پرداخت می شود. با این حال ، برخی از مالکان ممکن است اجازه ندهند در املاک خود ثبت نام کنند تا از پرداخت مالیات افزایش یافته جلوگیری کنند. اجاره مکانی که نمی توانید در آن ثبت نام کنید عاقلانه نیست زیرا ممکن است در مسیر مشکلات زیادی ایجاد کند. – اقامت ثبت شرکت هلند

 

مجازات های عدم ثبت نام

ثبت نام نکردن یا ثبت نام در آدرس اشتباه مجاز نیست. از تاریخ 1 ژوئن 2015 ، جیمنته آمستردام برای افرادی که موفق به ثبت نام در آدرس صحیح نمی شوند ، برای اطلاع به موقع تغییر آدرس خود به شهرداری یا ارائه تمام اسناد مربوطه ، جریمه های حداکثر 325 یورویی را تعیین کرده است.  – اقامت ثبت شرکت هلند

 

ثبت نام برای اقامت کوتاه

اگر کمتر از چهار ماه در هلند اقامت دارید اما در حال کار یا تحصیل هستید ، به یک شماره BSN نیاز دارید. در این صورت ، می توانید به عنوان غیر مقیم (RNI) در بانک اطلاعات سوابق شخصی (BRP) در یکی از 19 شهرداری RNI ثبت نام کنید. پس از ثبت نام ، شماره BSN به شما داده می شود.(اقامت ثبت شرکت هلند)

 

در حال تغییر آدرس

اگر برای اولین بار ثبت نام نمی کنید و فقط آدرس هلند را تغییر می دهید ، می توانید با استفاده از کد DigiD آدرس جدید خود را در وب سایت های شهرداری شهر یا محل خود  ثبت کنید.

 

ثبت نام با استفاده از یک آدرس مکاتبه ای

اگر آدرس خانه ندارید (هنوز) ، می توانید در یک آدرس مکاتبه ای ثبت نام کنید. این آدرس موقت و فقط یک آدرس اداری است. به عنوان مثال ، آدرس یکی از اعضای خانواده یا یک همکار. (اقامت ثبت شرکت هلند)

آدرس مکاتبه باید یک آدرس شناخته شده در BRP باشد. شما نمی توانید از P.O استفاده کنید مثلا یک آدرس غیر مسکونی (یعنی کسی باید در آن آدرس زندگی کند) به عنوان آدرس مکاتبه شما. همچنین ، شما باید از کسی که در آدرس مکاتبات آدرس گفته شده رضایت نامه کتبی دارد.

برای ثبت نام در یک آدرس مکاتبه ای ، باید به شهرداری محل آدرس بروید. وب سایت شهرداری را برای فرم های لازم پر کنید و سایر شرایط را بررسی کنید.

 

کار در هلند

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر با نام های دادینلی و ترکیه ویت آس نماینده قانونی خدمات مهاجرتی ترکیه ،کانادا ، انگلیس و… در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (مهاجرت به هلند) همراهی می کنند مهاجرت آسان به هلند با  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به هلند روی لینک زیر کلیک کنید.

مهاجرت به کانادابرای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به هلند و اقامت ارزان هلند هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

ویزای کار یونان
اقامت ویزای کار یونان
کار در هلند
اجازه کار در هلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
فهرست