اقامت تحصیلی انگلستان - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

اقامت تحصیلی انگلستان

بدون دیدگاه
blank

اقامت تحصیلی انگلستان

انگلستان یکی از بهترین گزینه ها برای ادامه تحصیل است زیرا ترکیبی عالی از مردم از سراسر جهان است. این همچنین دانش آموز پسند تر است. انگلستان در مجموع 12  دانشگاه در لیست 100 دانشگاه برتر جهان دارد. انگلیس دارای آکسفورد و کمبریج معروف است که در سراسر جهان بسیار شناخته شده هستند و بیش از 8 قرن قدمت دارند.

انگلیس ترکیبی متنوع از فرهنگهای مختلف است و ادیان اصلی مسیحیت ، هندوئیسم ، اسلام ، یهودیت هستند. تاریخ غنی و باستان و یک دموکراسی مدرن ، پادشاهی متحده را به مکانی مناسب برای تحصیلات عالی تبدیل کرده است. انگلستان از این دانشجویان با خونسردی برای تحصیل و همچنین اقامت دائم استقبال می کند.

همه می خواهند بدانند که پس از اتمام تحصیل چگونه می توانند روابط عمومی در انگلیس دریافت کنند. آموزش آکادمیک در اینجا چگونگی دریافت روابط عمومی در انگلیس را با دنبال کردن 5 مرحله آسان توصیف می کند. آنها به شرح زیر هستند:

مرحله 1: اطمینان از پذیرش در دانشگاه انگلستان

برای گرفتن روابط عمومی در انگلستان اولین مرحله پذیرش در دانشگاه انگلستان است. تحصیل در انگلستان بزرگترین تصمیمی است که دانش آموزان می توانند بگیرند زیرا انگلستان با داشتن کیفیت عالی آموزش عالی ، امکانات و ارتباط جهانی از قدرت جهانی برخوردار است. تصمیم برای انتقال از یک کشور به کشور دیگر برای تحصیلات عالی بدون شک یک تصمیم بزرگ است. ما فکر می کنیم که چنین تصمیمی فقط پس از تجزیه و تحلیل بسیار زیاد باید اتخاذ شود.

هر ساله حدود 5000000+ دانشجوی بین المللی برای تحصیل به انگلستان می آیند. این تعداد به طرز حیرت انگیزی تعداد زیادی است ، اما عوامل زیادی از جمله دلایل شخصی ، اجتماعی و اقتصادی برای تعداد بسیار زیادی دانشجویی که برای تحصیل در انگلستان می آیند وجود دارد.

مرحله 2: ویزای دانشجویی دریافت کنید

در زمینه چگونگی دریافت روابط عمومی در انگلیس ، این مهمترین قسمت برای دانشجویان بین المللی است. برای ویزای دانشجویی ردیف 4 ، تمام مدارک مورد نیاز در وب سایت UKVI قرار دارد که معمولاً شامل گذرنامه ، عکس ها ، پذیرش دانشگاه و آدرس انگلستان است. شما باید گواهی پزشکی دریافت کنید. هزینه درخواست ویزا 348 پوند است و هزینه بهداشت و درمان 150 پوند در سال است که نشان می دهد از نظر پزشکی مناسب هستید. (اقامت تحصیلی انگلستان)

پس از تأیید هویت ، آنها می توانند تصمیم بگیرند که ویزای

Tier-4

را که ویزای دانشجویی است ، به شما اعطا کنند. برای دوره های کوتاه تر که حدود 6 ماه طول می کشد ، ویزای تحصیلات کوتاه مدت وجود دارد که 6 ماه اعتبار دارد و می تواند تا حدود 11 ماه تمدید شود.

مرحله 3: کار هنگام مطالعه

یافتن دوره کارآموزی برای دانشجویان بسیار آسان است. دانشجویان Tier-4 Visa می توانند تا 20 ساعت در هفته و تمام وقت در طول تابستان و کریسمس کار کنند و می توانند ماهیانه حدود 1200 تا 1500 پوند درآمد کسب کنند. دوره کارآموزی نه تنها کمک مالی می کند بلکه به بهبود رزومه شما نیز کمک می کند. این بخش مهم دیگری از نحوه کار با روابط عمومی در انگلیس هنگام تحصیل است

تحصیل در انگلیس

مرحله 4: اشتغال به کار

PSWدر انگلیس به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد حتی پس از فارغ التحصیلی در انگلستان اقامت داشته باشند تا حداقل 2 سال در آنجا کار پیدا کنند. قوانین جدید ویزا بر کلیه دانشجویان بین المللی تأثیرگذار است که قصد دارند در پاییز سال 2020 یا پس از آن تحصیلات خود را آغاز کنند. پس از اتمام دوره فارغ التحصیلی ، در صورت دریافت ویزای PSW ، به مدت دو سال اول مجاز به انجام هر کاری هستند که می توانند پیدا کنند. و پس از آن ، هدف آنها انتقال به ویزای کار عمومی خواهد بود.

در زمینه چگونگی دریافت روابط عمومی در انگلیس ، این مهمترین قسمت برای دانشجویان بین المللی است. جدا از این ، انگلیس دارای ویزای

Tier-1 ، Tier-2 و Tier-5

است که به دانشجویان بین المللی امکان راه اندازی

تجارت و ویزای کارآفرینی فارغ التحصیل را می دهد. در تمام بزرگترین شرکتهای جهان در سراسر انگلستان دفاتر خود را دارند. پس از اتمام مدرک ، انگلستان از دانشجویان بین المللی برای کار در آنجا استقبال می کند. دانش آموزان می توانند برای شغل مورد علاقه خود اقدام کنند. شرایط ویزا برای کار دائم در انگلیس ویزای Tier-2 است.

Tier-5 یک ویزای کاری برای دارندگان ویزای دانشجویی Tier-4 برای گذراندن دوره های آموزش حرفه ای یا تجربه کاری است.

مرحله 5: اقامت دائم شدن

اقامت دائم دانشجویان بین المللی ، تأمین ویزای “مرخصی نامحدود برای اقامت (ILR)” است. پس از 5 سال از اتمام کار فارغ التحصیل ، فرد می تواند برای ILR اقدام کند. درآمد پایدار همراه با شغل تمام وقت ، رفتار اخلاقی خوب و بدون سابقه کیفری در تأمین ویزای ILR کمک خواهد کرد. افراد همچنین باید آزمون Knowledge of Life در انگلستان و یک آزمون زبان انگلیسی شناخته شده را بگذرانند. کل مراحل دریافت ویزای ILR می تواند تا 6 ماه طول بکشد. (اقامت تحصیلی انگلستان)

سوالات متداول

پرسش: چگونه می توانم روابط عمومی انگلیس را پس از ویزای دانشجویی دریافت کنم؟

برای دریافت روابط عمومی در انگلیس ، باید درآمد پایدار همراه با شغل تمام وقت و رفتار اخلاقی خوب را نشان دهید. برای داشتن یک CV قوی و تقویت فرصت های شغلی خود ، دانشجو باید در حالی که از طریق کارآموزی یاد می گیرد کار کند. پس از اتمام تحصیلات ، آنها باید یک کار تمام وقت پیدا کنند. پس از 5 سال کار ، شخص می تواند برای ILR Visa درخواست “اقامت نامحدود برای ماندن” کند که به آنها وضعیت “اقامت دائم” می دهد. آنها همچنین باید در آزمون دانش زندگی در انگلستان و آزمون زبان انگلیسی شناخته شده قبول شوند.

پرسش: آیا می توانم پس از تحصیل در انگلیس بمانم؟

پس از Brexit ، در مارس 2019 اعلام شد که دانشجویان خارجی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مجاز به اقامت حداکثر تا شش ماه هستند و دانشجویان دکترا مجاز به ماندن در یک سال پس از پایان دوره خود هستند. پس از دریافت مدرک خود ، آنها می توانند برای ویزای Tier-2 درخواست کنند که به آنها امکان کار دائمی در انگلستان را می دهد. مدت آن 5 سال و 14 روز است. پس از اتمام این دوره ، می توان برای اقامت دائم در کشور اقدام کرد.

موسسه حقوقی دادآور نسیم مهر با نام های دادینلی و ترکیه ویت آس نماینده قانونی خدمات مهاجرتی ترکیه ،کانادا ، انگلیس و… در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (اقامت تحصیلی انگلستان ) همراهی می کنند مهاجرت آسان به انگلستان با  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به انگلیس روی لینک زیر کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به انگلیس و اقامت ارزان انگلستان هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

 

اقامت دائم انگلیس
نحوه دریافت اقامت دائم انگلیس
مهاجرت به کانادا
مهاجرت تحصیلی به کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
blank
فهرست