اجاره ملک در آلمان - موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر

اجاره ملک در آلمان

اجاره ملک در آلمان

اجاره بها در مناطق و شهرهای مختلف آلمان بسیار متفاوت است؛عموما با توجه به متراژ ملک، ) متر مربع( میزان اجاره ها محاسبه می شود.

بعضی از شهرها محدودیت هایی برای حداکثر اجاره بها اعمال می کنند؛ اگر چه اجرای این قانون ممکن است سخت گیرانه نباشد. در شهرهای بزرگی همچون فرانکفورت یا برلین اجاره بهای پایه برای هر متر مربع حدود ۱۰ یورو تا بیش از ۲۰ یورو است؛ یعنی اجاره بهای پایه ماهانه برای آپارتمان استاندارد ۸۰ متری ممکن است بین ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ یورو نوسان داشته باشد که به محل دقیق نوع بنا و موقعیت آن بستگی دارد.

اجاره بها در مرکز شهر و مناطقی که دارای وسایل نقلیه عمومی مناسبی هستند، بالاتر است. به طور معمول هزینه مسکن در جنوب آلمان گران‌تر از شمال و در غرب این کشور گران‌تر از شرق است.

هزینه های اضافه برای مواردی از قبیل آب، مالیات، جمع آوری زباله، خدمات رفاهی، سیستم های حرارتی و همینطور هزینه های رسیدگی به ساختمان و حیاط به قیمت پایه اضافه می شود.

در پایان سال (عموما ژانویه یا فوریه سال آتی) میزان واقعی مصرف شما از گرما، آب و امکانات رفاهی دیگر محاسبه می شود و سهم شما از هزینه های مشترک (نظافت و رسیدگی به محوطه های مشترک و غیره) تعیین می گردد.
اگر در میزان پرداختی شما کسری مشاهده شود، باید مبلغ اختلاف را بپردازید و اگر اضافه پرداخت کرده باشید چک یا اعتبار بانکی دریافت خواهید نمود.

ملک در المان

علاوه بر حق الزحمه که برابر ۲ تا ۳ ماه اجاره بهای پایه است؛ باید مبلغی به عنوان بیعانه نظافت و ایمنی بپردازید که معمولا برابر ۲ تا ۳ ماه اجاره بهای پایه است. مبلغ بیعانه را باید در دفترچه حساب بانکی مخصوص به نام خودتان واریز نمایید و دفترچه حساب را به عنوان امانت در مدت اجاره به صاحبخانه بسپارید.

ممناطقی که کمبود مسکن وجود دارد. بنابراین صاحبخانه ها بیش از آنکه خودشان را در معرض چنین هجومی قرار دهند آگهی مستاجرینی را که نیاز به مسکن دارند می بینند.

 

برای اشنایی بیشتر یا این شغل ها و مهاجرت قانونی به کانادا هم اکنون درخواست مشاوره خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ دادینلی

15 شغل پرتقاضا در کانادا 2021
جدیدترین انتخابات استان آلبرتا کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فناوری اطلاعات آرون : طراحی سایت و سئو
طراحی سایت و سئو
دفتر خدمات حقوقی مهاجرت ایرانیان به سوئد
فهرست